It's all about me Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Jeg var på bakekurs hos Cøliakiforeningen et par helger siden. Bakelederen der hadde selv en liten gutt som hadde alle symptomer for cøliaki og ble frisk av glutenfri kost. Men han fikk heller ikke positivt resultat på gastroskopien og derfor ikke diagnose cøliaki. Men gjennom litt masing og arbeid har han fått igjennom diagnose "hveteallergi" på papiret og fått igjennom grunnstønad hos NAV pga varig fordyret kosthold. Så hvis du må fortsette på glutenfri kost så snakk med legen din om en alternativ diagnose. Få bekreftelse på fordyret kosthold og ta dette til NAV. Er noen kroner dette dreier seg om gjennom årene.
Malin G. Spann Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 TAKK SKAL DU HA!!!!! Flaks du sier dette til meg nå. Vi skal nemlig på kontroll på Barneklinikken nå i dag kl 13.30. Da skal jeg jammen meg ta det opp med dem. Har brukt vanvittig mye penger på det allerede siden jeg baler med å finne noe han vil ha.
It's all about me Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2009 Bare koselig ) Glutenfritt er DYRT, kan ikke sammenlignes med andre allergier såsett. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå