Lilly86 Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Bare lurer på om det er flere som blør litt neseblod under svangerskapet.?? jeg blør ikke mye, bare når jeg snyter meg. Jeg har mistet en og hadde også litt blod i nesen da. Noen som vet hva dette kommer av?
DiddiDaddi Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Jeg har blødd litt neseblod under hele graviditeten, ganske plagsomt (har det jo aldri sånn til vanlig), men jeg tror det er helt normalt. Det kommer visst av mer skjøre/lettblødelige slimhinner.
♥ DAME Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 Hehe, neseblod har jeg hatt helt fra begynnelsen av sv.skapet. Men jeg har av og til også hatt rennende neseblod, usjj... Men det er visst heeelt vanlig, men samtidig ikke alle som har det. Er jo bare det at slimhinnene er veldig tørre. Noen blør jo lett i tannkjøttet også, men det er ikke jeg plaget med da Jeg er jo nå 32+1. Så jeg tror ikke neseblod har noe med at man kan miste. Lykke til videre ))
Lilly86 Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2009 takker for svar.. merkelige greier. blør aldri ellers neseblod.. men da vet jeg at det ikke bare er meg.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå