Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Jeg har vært syk i noen dager nå, med feber, hodepine, vondt i muskler og idag, kvalm i tillegg. Hadde 39 i feber kl 0800 i morrest. Alt er skikkelig tungt, å jeg må sette meg ned bare jeg går ned trappen/til kjøkkenet e.l. Så jeg ringte sambo på jobb å spurte om han kunne komme hjem å hjelpe meg med barna, få dem på skole og i bhg. Han ble skikkelig irritert og sa at han var jo på jobb!!!!!! Han kom hjem, og bare ropte på barna, "er de ikke ferdig enda??!!!!!!!??" roper han. Jeg holdt på og det var bare minstemann igjen, som måtte gre håret og pusse tennene. Tok dem med seg og dro, sa ingenting, ikke engang hadet.. Han har forsåvidt vært irritert på meg(ikke sagt noe, men går rundt og furter/sier nesten ingenting) for at jeg bare ligger på sofaen, helt siden jeg ble syk.... Jeg kjenner jeg blir lei meg, jeg er skikkelig dårlig og klarer ikke gjøre så mye.. (er så sjelden syk, er nok noen år siden sist nå) det skulle vært han som hadde ært syk, og stakkars ham da er ha n bra syk altså.......
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 er det for en dust da???!!!! Be ham skjerpe seg, og så oppfører du deg på samme måte neste gang han er syk - det setter han nok ikke så stor pris på! masse god bedring til deg )
Nummer to =) Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 Syns han var barnslig! Men han kom jo hjem i hvert fall ;o)
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #4 Skrevet 24. mars 2009 Fryktelig syk, men greier å skrive et relativt langt innlegg på nettet.. Men ikke å få ungene i barnehage/på skole.. Jaja.. God bedring!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #5 Skrevet 24. mars 2009 ikke det at jeg bryr meg om innlegget ditt, men er en vesentlig forskjell på å gå 2 km til bhg, enn å ligge på sofaen å skrive et innlegg (som jeg bruker ganske lang tid på i og med at jeg kun skriver med venstre hånden fordi pc'n står på bordet ved meg). Er ikke såå slitsomt å bruke fingrene på å skrive et innlegg liksom :S HI
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #6 Skrevet 24. mars 2009 Han er tydeligvis mer opptatt av seg selv enn noen andre. Mannfolk flest har jo ikke peiling på hvor masse en mamma gjør i løpet av en dag.Jeg synes absolutt ikke du var egoistisk her,er jo ikke akkurat sånn at han fikk et forklarings-problem på jobb når han måtte dra vekk for en liten stund.Det skjønner jo alle. Nei ta det med ro å slapp av,så håper jeg du blir frisk veldig snart:)
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #7 Skrevet 24. mars 2009 jeg skjønner mannen din faktisk, men synes ikke du er egoistisk fordi. men hvis jeg hadde vært på jobb og min mann hadde ringt om noe slik hadde jeg blitt irritert selv. ikke fordi at jeg mener du ikke gjorde det rette egentlig, men fordi jeg hadde tenkt at "går det ikke an å holde ut den ene dagen da?".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå