Sjarmtrollmamma Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Har lest en del innlegg her om at flere har sett en skyggestrek på cb-testen (ikke digitale) og likevel ikke vært gravid. Skjedde meg også og jeg fikk jo ganske store forhåpninger..sukk..men den gang ei. Lurer litt på om man kan se en skyggestrek der uansett hvis man ser godt etter..er det flere som har opplevd dette? Tok en qr og den viste blank negativ uten tegn til missvisende skyggestreker. Har jo hørt at en strek er en strek, men det er litt rart at så mange har opplevd denne skyggen uten å være gravide. Hmmm...heretter går det i qr for min del.
Onemore-thefinalcountdown Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 grunnen til at det blir skygge er jo at fargestoffet er jo tilstede i selve testen uansett, den blir helt synlig nar den er positiv. Akkurat som at du legge et hvitt ark over et blatt, det skinner igjennom. jo lenger testen blir liggende jo tydeligere blir skyggen til slutt, derfor skal man ikke lese av etter 10 min. Hvis man er i tvil om det er skygge eller svak strek kan man jo bruke digital.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå