Gå til innhold

Stille tårer....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker en mann som er 15 år yngre enn meg....ingen som "godtar" oss....jeg har det så vondt nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har snakket mye om at vi helst vil være sammen, og at det er vanskelig når familien vil reagere sterkt...vi har lyst og vise hele verden at det er oss, men har ikke gjort det enda pga folk dømmer oss....vi vet begge to at vi er på forskjellige steder i livet, men vi ønsker det samme...

Skrevet

Hvor gamle er dere da?

Det er jo stor forskjell på om du er 25 og han 10, eller om du er 45 og han 30.

Skrevet

Jeg synes det spørs hvor gamle dere er jeg da.. Er du 30 og han 15 synes jeg det er motbydelig.. men er du 45 og han 30 er det helt okey. Eller han 25 og du 40.. men er han yngre, skjønner jeg ikke hva du kan se i han når du er en voksen kvinne.. eller at det er sant at dere ønsker det samme for livet...

Det er mange som har større problemer/ funksjonhemninger i sine forhold enn alder, og de klarer seg fint! Lenge leve kjærligheten!!!

Skrevet

Jeg er lykkelig gift, men tok meg selv i å tenke på den nye assistenten i barnehagen til sønnen min. Han er bare 21 og jeg er over 30.... men han er så flink med barna, blid og virker så utrolig reflektert og voksen for alderen... Jeg tenker at han må bli en flott ektemann for noen en dag.. og jeg har aldri før tenkt slik om gutter som er så mange år yngre enn meg, min mann er betydelig eldre enn meg - er det jeg pleier å falle for... men 20.. tja jo... det er så individuelt, kan forstå at folk tenker sitt om dere, men det tror jeg gir seg om de bruker tid på å være med dere og se om dere er lykkelige. Og så gir det seg nok om få år, bare han får litt mer alder... De vennene eller familiemedlemmene som dømmer dere før de har blitt kjent med ham eller deg kan jo enkelt og greit bare drite og dra mener nå jeg.

Skrevet

Tusen takk for fint svar:)

En annen ting som også skremmer meg litt er at mine foreldre er overbevist om jeg ikke interesserer han om kort tid...pga aldersforskjellen..at han da vil finne ei på sin egen aldre...er bare så vondt og få det gnidd inn liksom.....:(

Skrevet

jeg og samboeren min har ca samme aldersforskjell som dere, men det er jeg som er yngst (jenta).

men vi er jo i et samfun som tydligvis mener at jenta skal være yngst, noe som jeg synes er helt på jorde.

fortsett og være sammen dere, vær stolt og gå med hode høyt!!

Skrevet

Det er sant....om han hadde vært eldst hadde det ikke vært noe "problem" i det hele tatt.....men hvorfor er folk så fulle av fordommer?? Hvorfor ikke glede seg over at vi er lykkelige istedet for og synes det er ekkelt? Eller jeg som er ekkel......

Skrevet

Kjære deg! Skjønner deg så utrolig godt. Har selv vært der, og hatt det fryktelig vondt fordi vi ble dømt av alle.

Jeg er sammen med en mann som er 19 år eldre enn meg. Til å begynne med turde jeg ikke gå sammen med han på byen, fordi jeg var redd folk ville snakke om oss, jeg turde ikke fortelle noen hvor gammel han var osv. Nå har vi vært sammen i over 5 år, og det går kjempefint! Folk har kommet over "sjokket", og er bare glad på våres vegne. De har skjønt at det er ekte kjærlighet.

Etter en stund hvor vi "skjulte" alt, bestemte vi oss for å vise verden at vi faktisk kan elske hverandre selv om alderforskjellen er stor. Vi skjulte ikke kjærligheten vår, og selv om mange trodde han var pappa'n min kunne vi bare le av det. For tross alt: det er jo vi som skal leve sammen, så andre kan jo få mene akkurat hva de vil så lenge vi har det fint:)

Ofte så er det jo mannen som er eldst, men nå er det jo stort sett sånn at damer lever lengre enn menn, så når dere blir gamle har dere jo sånn sett mer tid sammen ;)

Skrevet

Tusne takk for svar som varmer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...