Vestlandsspire Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Skal til jordmor idag, og når eg da tok den vanlige urinprøven la eg merke til hvite flak i urinen, har aldri sett dette før - hva er dette??? har ikke noe særlig med ødemer i kroppen, og blodtrykket mitt har hele tida vært lavt, kan det likevel være eggehvite og tegn på svangerskapsforgiftning?
Bilba og gutta :) Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 Utflod kanskje? Mener jeg har hatt litt sånn også.... har ofte mye tynn utflod nå mot slutten. Ellers er jo hvite flak typisk kjennetegn for vannavgang (fettlag på babyens kropp), men vil ikke tro det er det siden det er en urinprøve... du merker jo hvis vannet går liksom. Nei, jeg tror det er utflod jeg...uten at jeg er noen ekspert
Vestlandsspire Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2009 Takk for svar Ja, det kan jo godt være utflod, har som du sier vært litt tynt i det siste... Tusen takk
Vestlandsspire Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 24. mars 2009 Skulle ønske det var det i så fall!!! Er veldig spent på å treffe den lille som har laga så masse liv og røre i magen min, vet ikke kjønnet heller
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 24. mars 2009 #7 Skrevet 24. mars 2009 Det er jo mulig du lekker litt fostervann... Si til jordmoren at du oppdaget disse flakene, kanskje hun kan se på dem=)
Vestlandsspire Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 24. mars 2009 ja, det ska eg gjøre takk for rådet Krysser nesten fingrene for det eg nå ;-)
Thessa og Bebbis Skrevet 24. mars 2009 #9 Skrevet 24. mars 2009 Det har jeg stortsett på alle prøvene mine. Tok det opp med legen sist, og hun mente det bare er "avfallsstoffer" som skiller seg ut i urinen. Når vi er gravide så funker det litt annerledes slik at kroppen ikke kvitter seg med dette. Derfor ender det i urinen. Derfor vi gravide er oftere plaget med urinveisinfeksjon. Så det er nok ikke noe farlig :-)
Ranni Skrevet 24. mars 2009 #10 Skrevet 24. mars 2009 Jeg har også hatt dette flere ganger, og alltid hatt plettfrie resultater på prøven. Sikkert utflod eller avfallsstoffer.
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 24. mars 2009 #11 Skrevet 24. mars 2009 Fostervann..... Antagelig lekker du litt......Ring sykehuset da de antagelig vil ha deg inn på en sjekk da....Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå