Gå til innhold

Petter i Paradise Hotell er rett og slett EKKEL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skikkelig klyse.. Akkurat hørt et intervju med han hvor han sier at jentene i Paradise var en eneste stor skuffelse - de var STYGGE. Hallo? Hvem er det han tror selv han ligner på?

Æsj....skikkelig ekkel mann (eller hva man skal kalle han)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Guds gave til kvinnfolk,hehe:)

Nei er enig med deg.Skal ikke akkurat si at det er noen gutter som utmerker seg der inne.

Synes alle ser gjennomsnittelig ut.

Og han modellen ser ut som han er homofil..fatter ikke hva alle syns er så pent med han.

Skrevet

Syns Petter er dritfestlig!! Klein da, men for et artig selskap.. tror ikke man ville kjedet seg sammen med han. Hvor overfladiske er dere egentlig? D ville jo ikke blitt bra tv, om menneskene bare så ut som dukker, men ikke hadde noe som helst personlighet.

Og ingen der inne er direkte stygge, det er noe pent med dem alle, på hver sin måte.

Skrevet

Litt komisk, for i mine øyne så er han den minst pene av alle som er der inne. Jeg synes faktisk han er mindre pen...

Jeg føler vel egentlig at denne karen kaster litt stein i glasshus;o)

Skrevet

Festlig kan han så være.Overfladiske vi?hehe:=)Er de på tv så må de tåle at publikum sier sin mening.

Nei han er ikke en jeg ville snudd meg etter to ganger,ikke med noen av dem heller.

Skrevet

Det tror jeg de gjør også =) Tror neppe noen av dem der inne, bryr seg om hva folk sier om dem. Virker til at de fleste der har ganske så høye tanker om seg selv. og noen av dem med litt god grunn også kanskje?

ta en titt på dere selv og deres egen mann(hvis dere har en da, må vel være vanskelig å finne en som stiller til kravene, eller hva?)

Skrevet

Kan ikke fordra den gutten synes mats er er helt grei virker ikke som han tar seg selv så høy tidlig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...