Gå til innhold

friskt blod.... anyone??


nr 2 i oktober?

Anbefalte innlegg

fikk bitte litt friskt blod på papiret da jeg tørka meg i går kveld, nå er det ikke mer, noen som vet hva det kan tyde på og om jeg bør kontakte lege? noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I de første 12 ukene kan man fint få litt blødning uten at det er noe alvorlig.

Med mindre du har større blødning i samsvar med mye magekvalme/-smerte. Da bør du ta kontakt med legen/jordmor.

 

Fikk litt av det selv for 2 dager siden... Men var veldig lite og var heldigvis hos jordmor idag og fikk høre at det var fult liv inni magen min. Hjerteslagene lå på 150-170 pr min. Er kjempeglad!!!

Gled deg om du ikke har allerede vært hos jordmor...

 

Men tror du kan føle deg rimelig trykk, men er du ennå usikker så skader det ikke å ta kontakt med jormor over telefon. De vet det meste og kan sikkert betrygge deg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,

Som hun over meg skriver, med mindre du har magesmerter gjør det mest sannsynelig ingenting.

Jeg har blødd mye (gjennom klær) uten smerter og mitt lille foster har det fint sier legen. Så alle blødninger er ikke farlige..

Det går nok bra:)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. jeg er også litt bekymret for jeg hadde litt blod på papiret i dagtidlig. å litt vond lukt, har på meg bind nå for å se om det kommer noe mere.er 10 uker i morgen så veldig trist om det går galt,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...