Gjest eelis+spire Skrevet 24. mars 2009 #1 Skrevet 24. mars 2009 Herregud, jeg holder på å gå på veggen! Jeg er 10+4 i dag, og jeg lengter noe helt vilt etter å få holde min lille i armene mine. Jeg vil såå gjerne kjenne liv og spark i magen, i stedet for disse dumme murringene, og jeg gleder meg sånn til å få se knøttet på ultralyd. Ingen ting går fort nok for meg for tida, jeg er så utålmodig!!! Er det noen andre som har det likt? Eller har noen et godt råd for å få meg til å slappe av?
Småtorsk Skrevet 24. mars 2009 #2 Skrevet 24. mars 2009 Du er ikke aleine om det. Vi tror jeg er i syvende uke, og vi er så utålmodige at vi blir sprø. Vil så gjerne hilse på knøttet snart!
Gjest eelis+spire Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 Jeg skulle ønske tida bare kunne gå liiiitt fortere...
AngryBird Skrevet 24. mars 2009 #4 Skrevet 24. mars 2009 Ja, er litt enig. Er 9+5 i dag og gleder meg nå først og fremst te å få litt mage og å virkelig føle at det er NOE der. Både hjemmetest og test hos legen var positiv og har ikke blødd en dråpe så det burde jo være liv, men klarer ikke helt å få noe forhold te knøttet før jeg fysisk merker noe mer enn luft i magen, føler jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå