Gå til innhold

Obama er jo helt orange jo!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så et intervju med Obama akkurat, og har så ikke ut som usa's første mørke president, han så ut som usa's første orange president!

Så rett og slett ut som om han hadde tatt alt for mye selvbruning, og blitt orange.

Har ikke lagt merke til det før, og det kan være lyset der de sto, men de var jo ute!

Hvis dere setter på tv2 nyhetskanalen kommer sikkert intervjuet om igjen snart, han var skikkelig orange!!!

Ville ikke noe annet enn å få det det, og tipse noen hvis de vil se en orange president!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp deg ny TV, for det er noe galt med fargene dine.

Skrevet

Hm..det har jeg ikke tenkt på :)

Har ny tv da, men kanskje instillingene er feil!

Skrevet

Obama er mulatt, hvit mor og svart far. Men orange er han virkelig ikke i huden, selv om han ikke er helt svart. Men jeg tror innstillingen på TVn din er i ulage. For han er mere brun enn orange ja.

Skrevet

Hihi, stilte litt på tvn her nå, og da var han nydelig gyllebrun sånn som jeg trodde han var! :D

Han er foressten veldig kjekk har jeg kommet fram til i det siste!

Skrevet

Ja, pen mann. Pen kone og barn også. Populariteten hans er synkende nå, forresten. Han holder ikke helt mål etter lovnaden. Men så har han ikke sittet så lenge, så han får vel forhåpentligvis rettet på det.

Skrevet

Han kan utrette mye enda, som du sier så har han jo ikke sittet så lenge.

Blir spennende å se hva som skjer i hans periode som president!

Skrevet

Jeg vil ha gratis eller billig helsesjekk og sykehusopphold for alle NÅ!

Blir så lei av de store forskjellene her borte når det gjelder akkurat det der. Synes Obama kan fikse dette med en gang. legge på prisen på alkohol og tobakk til minst det doble, fks. Og skattelegge de rike mye mer.

Skrevet

Ja, det er jo bare å fikse det i morgen. Og så tar han krigen på torsdag og så finanskrisen fikser han på fredag. Se der, ja. Vips, ble USA det beste landet å leve i.

Tror TTT er viktig å huske på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...