Gå til innhold

Hva er "det berømte fødeansiktet"?


Nurkfrid

Anbefalte innlegg

Ser det er flere som refererer til det berømte fødeansiktet. Jeg er førstegangs. Hva i all verden er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

store hovne lepper, også kalt fødelepper.... og et ansikt som er oppblåst på en måte! Vi blir skikkelig pene på slutten - hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp! Ok, takk for svar. Og jeg som trodde gravide bare skulle gløde av indre skjønnhet og lykke... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi ja vi kan jo håpe... Vi får håpe at den skjønnheten kommer til uttrykk selv om vi blir litt hovne =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

våknet idag med fødeansikt å det gikk ikke over!helt sprengt i hele ansiktet føler jeg!!å sprengt der nede hehe..er noen dager igjen nå så jeg slipper å være sånn så lenge hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gløde av indre skjønnhet og lykke ja..... Full av vann, pløsete, dobbelthake og rødsprengt pga hetetokter. Føler meg hverken spesielt vakker eller grasiøs og innrømmer at siste tiden har vært tøff og slitsom men trøster meg med at dette er midlertidig og at det er verdt det den dagen lillegutt kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er egentlig litt spennende dette med "fødeansikt"...min mor poengterte at jeg hadde det for første gang onsdag for 2 1/2 uke siden (det så ut som jeg hadde grått i flere døgn...) og det sies at når man får "fødeansiktet" så skjer fødselen innen 3 uker! Hehe, vi får se nå da, i tilfelle så har jeg to dager igjen! Spesielt vakker er man jo ikke, men det er siste tida så det går nok bra! Det er forresten ikke bare ansiktet mitt som fikk en make-over for 2 1/2 uke siden, plutselig kom mer vann i beina og spesielt i hendene...føles ut som fingrene mine sover konstant, rimelig ubehagelig! Jaja, snart ferdig forhåpentligvis! :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...