Gå til innhold

Endelig blitt enig om navn...hvilken liker dere best??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia...Gutten i magen min var plutselig en prinsesse :)haha..så vi hadde bare sett på guttenavn...

-vi har blitt enig om enten Diana eller Isadora..

Vi har en datter fra før som heter Isabelle, jeg liker bedre Isadora, mens samboeren min er litt i tvil, han liker bedre Diana...

Hvad syns dere??:)Eller liker dere ingen av navnene??det er helt greit blir ikke lei meg (orker bare ikke navn som er altfor mye av...hvis dere skjønner...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes isadora var et nydelig navn :)

Skrevet

Jeg ville aldri valgt noen av dem, men hvis jeg først måtte hatt et så ville det blitt Isadora.

Skrevet

Isadora var kjempefint navn, men personlig synes jeg det blir for likt Isabelle. Så ville da kanskje valgt Diana. Fine navn begge to. Lykke til.

Skrevet

Synes Isabelle og Isadora blir for likt. Klarer ikke å fri meg fra prinsesse Diana og Behns Leah Isadora, men det er kanskje kongehusene som inspirerer? :)

Skrevet

isadora og isabell det passet bra sammen.

isadora er jo veldig pent.

Skrevet

Jeg kjenner en veldig søt Diana, så for meg er forbindelsen til Englands-Diana brutt og jeg synes det er et kjempefint navn! De andre synes jeg blir altfor like.

Skrevet

Av de to ville jeg valgt Diana. Ble litt likt med Isabella og Isadora. Dessuten likte jeg ikke Isadora så godt.

Skrevet

Enig i at Isabella og Isadora ble likt, men kan jo kalle dem Dora og Bella.. :-) men kanskje ikke så vanlig med kallenavn i dette landet..

Syns nemlig også Isadora var finest...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...