Gå til innhold

Er vi på bam like i holdninger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller liker vi ikke diskusjoner? I mange innlegg som har kimen til en diskusjon utvikler det seg sjelden. Jeg har tenkt på om det kan være fordi vi er for like til at det blir noen diskusjon, mulig at det skyldes at folk er her for å koble av og være sosiale og ikke gidder lage sak ut av ting. Flere av oss bruker anonymforum til diskusjoner og har bakgrunn fra dib og drittslenging. Kanskje derfor er det deilig med et sted fritt for slikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje vi er blitt litt eldre (sammenlignet med de på DinBaby), og hormonene har lagt seg litt?

Kanskje man blir visere og lærer å velge sine kamper av å ha små barn?

Skrevet

Tror også det har sammenheng i at vi er eldre her inne. Og folk lar andre ha andre meninger enn seg selv uten å komme med usammenhengende barnslige kommentarer som svar..

Så er vi jo heller ikke så mange her inne, så det er kanskje vanskeligere og krangle med folk en "kjenner"

Skrevet

Synes det er deilig med den stemningen som er her inne. Er ingen som er ute etter å provosere, så det har nok sitt å si. Pluss det de andre sier om alder, mindre hormoner og erfaringer med å ha små barn.

Skrevet

Tror ikke nødvendigvis vi er så like i holdninger, sikkert mange som er uenige i det andre skriver. Merker med meg selv at jeg heller bruker anonymforum til de store diskusjonene og synes det er godt at det ikke er så voldsomt amper stemning her inne på bam.

(Ikke at det kun er hissigpropper på anonym altså, fått flere kloke svar der inne ôg :))

Skrevet

Er helt sikker på at vi ikke har like holdninger, har lest nok her inne til å være helt overbevist om det. Men mange av oss har kanskje ikke like god tid til å krangle på nett, eller ser ikke vitsen med det?

Ellers syns jeg det er veldig greit med en side der man kan få tips om forskjellige ting....

Skrevet

hehe... tviler på at alle kommer til å være enig til enhver tid,men det gjør jo ikke noe.

Det er bare forfriskende og herlig med en god diskusjon iblandt..

(og mener da diskusjon, ikke drittkasting eller liknende)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...