Fireblade Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Jeg får innimellom så sinnsykt vondt nederst i magen på venstre side. Har liksom trodd at det er muskelsmerte, mulig det er det også, men i dag varte det en god halvtime før det slapp. Har også fått det midt på natten og vært ut av stand til å snu meg i sengen pga smerten. Dette er mitt 4. svangerskap, men jeg har aldri hatt det slik før.. Noen som har noe liknende?
lego Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Kan det kanskje være ligamentsmerter (er det ikke det det heter da tro)? Noen bånd som strekker seg eller noe sant... Jeg hadde masse sanne smerter særlig i 2. trimester. Skikkelig ubehagelig og vondt, men helt ufarlig.
Gjest Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 Hei jeg har hatt det etter at jeg har gjort litt for mye noen dager. Har bekkenløsning i tillegg, de dagene jeg har kjent det har jeg også hatt ganske harde kynnere. Legen mente det var helt normalt. Min fjerde også ;-)
heleneogde2gutta Skrevet 24. mars 2009 #4 Skrevet 24. mars 2009 høres ut som ligamentsmerter ja, hadde det sånn en natt her jeg også, hvor jeg ble forbauset, troddet liksom dette hørte til 1. og 2. trimester...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå