Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 jeg er veldig begeistra for sånne tinnrammer, der man kan gravere inn fødselsdato, vekt, lengde osv, og ha bilde i midten. Eller så har begge mine fått medlemskap i boligbyggelag, slik at de har god ansinnetet når de skal kjøpe bolig (dersom de kjøper i det boligbyggelaget). I BOB, som mine er meldt inn i, koster det 300 kr å melde de inn, og så er det gratis frem til de er 18 år.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 De fineste gavene Jonas fikk var sølvskje og gaffel, inngravert med navn og dato. En enkel sølvramme, kan gis til både jente og gutt. Og medlemskap i boligbyggelag.
mayaya Skrevet 24. mars 2009 #4 Skrevet 24. mars 2009 Vi har gitt medlemsskap i boligbyggelag også ja Og tripptrapp-stol! Ellers har vi fått til poden; berganssekk, bøker, turkniv, fondsandeler, aksjer, gullpenn osv. Rørospledd er også suverent å gi og få
tmr84 Skrevet 24. mars 2009 #5 Skrevet 24. mars 2009 Vi fikk gavekort hos fotograf til gutten vår, det ble vi utrolig glad for!!!!!!!!!!!! Gleder meg til å ta bildene=0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå