Gjest Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 En hel ferie? Det hadde gått meg på nervene. Skal jeg ha fred i sjelen pakker jeg sekk og går ut i naturen :-) Men det så veldig fint ut da, den som liker spa vil sikkert like et sånt sted.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 En hel ferie hadde blitt altfor lenge. Da hadde jeg kjedet meg. Men en helg hadde gjort seg:) Har vært på spa-helg, og det er deilig. Men hadde ikke orket mer enn det, tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 Mmmmm... Jeg kunne tilbrakt resten av livet der! Var innom og så på prisene etter youtoube-snurten. Det var ikke så rent ille synes jeg. Jeg elsker slik form for avslapning. Bare å kjenne sin egen eksistens, ingenting annet å tenke på. Har vært på ordentlig spa 1 gang i hele mitt liv, og det var absolutt noe for meg. Synd jeg ikke har råd til å gjennomføre dette oftere for det er absolutt noe jeg trenger i min stressende hverdag! Takk for at du ga meg noe å drømme meg bort i =)
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #5 Skrevet 24. mars 2009 kunne absolutt tenkt meg en weekend der ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå