1gang09 Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Jeg er gravid i uke15 og lurer litt på dette med bekkenløsning. Jeg har smerter i korsrygg og går ned i ben og opp i nakken, veldig ubehagelig og sitte og stå.. Kan det være en ubehagelig begynnelse på bekkenløsning?
3b@rnsmor-30* Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 ja det tror jeg godt det kan.. jeg har aldri hatt vondt opp i nakken, men hos meg har det startet med vondt i korsryggen og at det stråler ned i beina..
1gang09 Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2009 Ja ok, da får jeg høre med jordmor på ondag:) Nakken kan nok ha noe med jobben min og gjøre, sitt og ser på en pc i 6-8t hverdag og prater i tlf, og vi har igrunn ikke noe gode stoler, så kan nok være en årsak der..
3b@rnsmor-30* Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 ja det er veldig mulig dag. sikkert lurt å snakke med jordmor.. mulig du må til lege for å få evt henvendelse til fysio o.l. om du vil prøve det.. ellers vet jeg mange som har hatt gode erfaringer med både naprapat og kiropraktor.
1gang09 Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2009 Ok, så kan egentlig bare snakke med jordmor og bestille time hos doktoren fordet da, så er det gjort:) Takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå