*Hønemor81* Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Tipper at det er andre enn meg som sliter med treg mage for tiden. Jeg ble tipset om å spise kiwi, og det funker veldig bra! Har spist to til dagen de siste tre dagene, og nå er det fart på systemet igjen gitt!
VinterSol+2 Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 druer. massevis av druer. -både sunt, og får god fart på systemet og nok drikke.
*Hønemor81* Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2009 Spiste faktisk masse druer i helgen også, så kanskje det også har vært med på å hjelpe;) Takk for tipset!
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 Hverken druer eller kiwi funker på meg nå. Men linfrø derimot! Det tar et døgn da. For de som ikke kjenner til det: Kan kjøpes på vanlig dagligvare. Legges i vann i 30 min, så kan man ha det i yoghurt etc. Funker veldig bra!
meg & to små vampyrer Skrevet 24. mars 2009 #6 Skrevet 24. mars 2009 druer kiwi kaffe masse vann fiber + masse vann svisker + vann rosiner + vann tørkede aprikoser + vann fysisk aktivitet!
Pink Skrevet 25. mars 2009 #9 Skrevet 25. mars 2009 Er ikke linfrø mest effektivt for magen om en ikke legger de i vann? Trodde en skulle legge de i vann om en ønsket at kroppen skulle ta opp den sunne oljen inni de jeg..?
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 25. mars 2009 #10 Skrevet 25. mars 2009 Jordmor sa til meg at jeg måtte legge de i vann først, og det står det også på pakken. Men jeg er ingen ekspert på området.
julibaby09 Skrevet 25. mars 2009 #11 Skrevet 25. mars 2009 For meg hjelper mine egne, hjemmelagedde "Ingers rugbrød" med masse linfrø. Jeg fikk tips om å kutte linfrøene opp før jeg hadde dem i brødet, eller spiste dem. Ellers drikker jeg mye vann. Det hjelper også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå