Gå til innhold

Sjekk DE leppene, a!! Ler meg ihjel!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hu nye på paradise hotell! Ser jo helt for jævlig ut!! Grøss og gru!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihihi...hun tok kanskje litt i når hun fylte de ja! ;)

Skrevet

Nei hun er kanskje ikke det man vil kalle en klassisk skjønnhet, og leppene har fått for mye fyll. MEN, akkurat pga at hun er slik, synes jeg hun blir vakrere en alle de andre. Jeg liker mennesker som er litt annerledes og tør å være det.

Skrevet

Hun påstår at hun er utstyrt med både leppene og brystene fra naturens side.

Jeg tviler litt på det gitt.

Naturlig eller ei- pent er det hvertfall ikke!

Skrevet

Åhh guriland... :(

Helt forferdelig spør du meg :(

Skrevet

Snakk om å fornekte!

Leppene ligger på utsiden av ansiktet =)))) HAHAHAHA!!!

Puppene ser også ut som at de holder på å sprekke!

Nei, hun var fæl!

Skrevet

Ser ut som kjønnslepper.. Digre sådanne

Skrevet

Jeg fatter og begriper ikke at sånne folk skjønner at de ser helt latterlige ut ?? Hva mangler oppi toppen ? Noen ganger skulle jeg ønske kirurgene grep inn og nektet ! Det bildet var jo redselsfult, stakkars jente. Hun hadde sikkert vært kjempe søt hadde det ikke vært for de leppene. De ødelegger HELE henne !!

Skrevet

hun VILL se sånn ut, akkurat som noen VILL ha svart hår med kroppen full av tattoveringer, som andre vill være ekstemt overvektdig og andre sykelig tynne. det er deres valg. de syns det er pent!!!!

og de skal få slippe for min del å se ut som alle de andre fordi det ikke blir godtatt.. unskyld meg men la jenta få gjøre hva hun vill med kroppen sin uten at dere prippene mødre skal klage.

Skrevet

Hun får jo masse oppmerksomhet for det.

Interessant å tenke på at hun har en master i internasjonal økonomi og snakker 5 språk.

Skrevet

helt riktig 10:12. de skjønner selv hvor dumme de når de sier sånn.

de er sikkert sjalu likevel

Skrevet

Hæ, kødder du? Hvordan har hun rukket å fullføre en master før hun ble 24 - samtidig som hun har jobbet som skuespiller i Bollywood??

Skrevet

å hjelpes... jaja, hun får styre på med kroppen sin som hun vil. Jeg føler meg faktisk ganske pen her jeg sitter nå, med hengepupper og vanlige lepper, for det der var langt fra vakkert! Bra disse "kjendisene" lager så rot av kroppen sin, så kan vi vanlige dødlige le godt og føle oss vel med mammakroppene våre;)

og btw: Det at hun påstår at hun ikke har fikset på noe er løgn, ingen har slike lepper og et så smalt og lite ansikt. Slike lepper er mer vanlig på mennesker med brede og store ansikter, og ikke engang da er de så "vrengte". Ser neste ut som munnen hennes prøver å spise opp hodet hennesXD

Skrevet

Og at hun har en Master og snakker 5 språk ?? BULLSHIT !!!

Hvem faen i verden med den "tyngden" gidder å kste bort tid på Paradise Hotel ?

Alle de folka i den serien der er en vits !

Skrevet

Alle de i den serien er store selvdiggere og er bare ute etter å ødelegge for hverandre med å legge seg etter hverandre og skape sjalusi. Det er skikkelig søppel-TV. De fleste får problemer etterpå. Du ser at de allerede gråter fordi de er såret.

Skrevet

Hun er ikke 24, men 30! Gikk på trinnet mitt. Og hun hadde ikke sånne lepper da.... Hehehe!

Skrevet

Hahahahahahahahahahahahahaaa

Skrevet

Dere er bare missunnelig :P !

Skrevet

Bare jeg som syns hun ser ut som en mørk kopi av Paris Hilton?

Skrevet

Du virker rimelig tragisk der du er.

Har du åpnet øynene dine i det siste og sett hvilke mennesker som finnes i verden? Noen med store lepper, andre med store neser, noen er bælfeite, mens andre igjen ser ut om strikkepinner. Noen har øyne som stikker ut fra hodet, mens andre har ører så store at de nesten kan fly. Noen ødelegger kroppen med tattoeringer, mens andre stikker hull der det passer. Noen vil ha en hals som er 50 cm lang, og noen vil ha en stang gjennom kinnene.

Hun har valgt det selv, og da liker hun det vel.

Så patetisk å le av alle andre som velger det du ikke synes er pent.

Skrevet

Så lenge hun syns hun ser bra ut, så er vel det det viktigeste.

(men må si jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke kan innrømme at i allefall lepppene er fikset på)

Skrevet

jf bildet så har hun ikke bare (muligens???) pumpet opp leppene, men på toppen av fyldige lepper så tegner hun opp med konturblyant en liten halvcm UTENFOR den "naturlige" kantlinjen...Har hørt man kan legge den i ytterkant for å forstørre og innerkant for å smalne leppene,- men lang UTAFOR????

Men hun må få gjøre hva hun vil, rart hun ikke blir trist når alle ler av henne...

Skrevet

Hun må få se ut som hun vil for min del. Det er ikke det jeg reagerer på. Det er ljuginga hennes. Og at hun på toppen av det hele tror at folk skal gå på det. Why?

Skrevet

Men Angelina Jolies Lepper er fine? hehe

Montro de er søskenbarn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...