Anonym bruker Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 presang til pappa på 42 år. Har ikke noen ide hva jeg skal kjøpe,og trenger hjelp... Noen som har noen gode ideer?
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Litt vanskelig når vi ikke vet noe som helst om faren din annet enn alderen Tenk på hva han liker å gjøre, har han noen hobbyer? F.eks så er faren min en skikkelig vin entusiast og satte stor pris på en bok om franske viner jeg kjøpte i julegave.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 Litt vanskelig å si bare ut i fra alder ja. Pappan min er glad i å tegne/male, så han setter pris på gavekort i hobbybutikken. Han er også glad i musikk, så liker å få cd f. eks.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 Takk for det..;-) Her er det bare helt stopp i kreativiteten,har bare ingen aning på hva jeg skal finne på ;-(
blond Skrevet 23. mars 2009 #5 Skrevet 23. mars 2009 Gavekort på kino, restaurantbesøk bare dere to, selvskrevet dikt, abonnement på et magasin eller avis, en bok... ingenting han ønsker seg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå