Gå til innhold

Ville du hatt så store lepper at..

Anbefalte innlegg

Skrevet

du ikke kunne snakke skikkelig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, såklart jeg ville hatt det!!!

;o)

Skrevet

ja.. haha nei kunne kanskje ha hatt litt større lepper men ikke gakk gakk lepper:P

Skrevet

Å jada - så lenge de er stoooore som nebb, så er jo det viktigst;o)

Skrevet

Snakking er oppskrytt uansett. ;o)

Skrevet

ser ut som hun på paradise hotel har sittet en halvtime med leppene inni en støvsuger..

Skrevet

ja så lenge de suger bra?

Skrevet

Hahaha.....ikke sant! ;oD

*skratt*

Skrevet

Huff, synes synd på henne jeg, for så langt virker hun jo egentlig som ei grei jente...stakkars.

Skrevet

Hahaha - det skal jeg også prøve:o) Gutter vil jo ikke ha jenter som snakker likevel*tvinnedetblåndehåretmittogblåsetyggisboble*

Skrevet

hehe har du ikke prøvd det?

Du kan også "suge" luften ut av en halvliters brusflaske og putte leppene inni tutet, slik at det blir vakum.. sitt slik en 20 min.. Har samme effekt og er hysterisk morsomt =) hihi.

Skrevet

Auau - det hørtes vondt ut, ha ha - men det er jo ikke så nøye;o)

Skrevet

Hmmm...vet ikke helt om jeg tror på det altså...særlig når man ser på bildet av henne som ble tatt for noen år siden - hun hadde jo IKKE så svære lepper da;o)

Skrevet

Yeah right...hun har liksom ikke operert noe? det tviler jeg på, for leppene "vokser" ærlig talt ikke ut slik naturlig og forandrer seg, for hun så helt anneledes ut for noen år sia.

Tror nok hun har både silikonpupper og fiksa på ansiktet.

Men jente virker ellers grei nok hun...får ikke noe "bitche" vibber...forstår ikke hvorfor hun lyver om operasjonene da...for det er enkelt å se om en pupp er ekte eller falsk, og samme med lepper.

Skrevet

ÅH HÆRREGUD FY FADER, FOR NOEN LEPPER DA MANN!!! =O =O =O=O=O=O=O=O

Skikkelig lekkert... ;P

Tror nok oxo hun er operert, når man ser på det bildet fra noen år tilbake...

Skrevet

Jepp..og googler man nanvet så er det plenty bilder av henne i små bikinier, og INGEN normale pupper er slik i den type bikini...og aldeles ikke så store, det strider mot tyngdekraften.

Jeg FATTER ikke hva som er greia med å lyve om sånt... Er jo helt normalt å gjøre i dag i den bransjen..kansje derfor?? Prøve å gjøre seg spesiell?? Blir for dumt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...