Liten snupp + liten spire =) Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Hei! Trenger litt hjelp igjen jeg Jeg har en sykluslengde på 35 dager, siste mens begynte 28 februar. Og jeg hadde el fra 15-17 mars. Når kan jeg da teste? Fra den dagen jeg forventer mens, 4 april? (som forhåpentligvis ikke kommer) eller 2 uker etter el, altså ca 31 mars?? Kan noen hjelpe??
monca*84*j12 Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Hmm trur du egentlig tenker riktig her.. mensen skal komme 14dager etter eggløsning.. så hadde du el 17 mars, kan du teste 31Mars.. Det er også den dagen du kan vente deg mensen.. Dagene mellom el og ikm skal i utgangspunktet være 14 dager, så har du 35dagers syklus er de dagene over normalen før ikm... Skjønte du? Trur det er sånn.. Noen arrester meg om jeg tar feil..
Liten snupp + liten spire =) Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2009 Noen som kan svare meg???
Gjest Skrevet 24. mars 2009 #4 Skrevet 24. mars 2009 14 dager etter eggløsning:) Jeg tester alltid 10 dager etter eggløsning fordi jeg ikke klarer å vente. haha. Fått positive tester to ganger så tidlig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå