Nummer 3 kom i november :) Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Hehe, jeg er 4 uker (blank) på vei, fant det ut i går og har allerede sagt det til mine foreldre, hans, vårt beste vennepar og min søster... Har kjempe lyst til å si det til flere, men det har liksom stoppet meg litt foreløpig... Tenker egentlig litt sånn at hvis noe går galt så er det bedre å få litt støtte fra de rundt meg enn at ingen aner noe... Hva gjorde dere?
Gjest eelis+spire Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Jeg/vi fortalte det til mine foreldre og min søster, og ellers noen nære venner. Egentlig med en gang vi fant det ut, da jeg var rundt uke 6. Nå er jeg 10+3 og fortsatt gravid. Satser på at det holder seg sånn! :-)
b10na&lillegull Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 sa det til moren min da jeg fant det ut, 5+0. Pappa og resten fikk vite det da jeg var 8 uker på vei, mens hans familie fikk vite det på julaften, i uke 12. Nære venner var med en gang, de andre litt etterhvert, ettersom jeg traff de og følte at jeg "måtte" si det. Noen fikk ikke vite det før i uke 18
januarsurprise Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 Mine 2 beste venninner og mannens bestekammerat fikk vite det i uke 8 eller no' tror jeg, familien og barna våre (og dermerd resten av verden... i uke 12.
erteposen + 4 Skrevet 23. mars 2009 #5 Skrevet 23. mars 2009 Jeg har mistet to ganger og føler meg vel ikke sikker før jeg kommer meg lengre enn det. Forteller det til mine foreldre og nære venner tidlig- de jeg uansett ville snakket med om noe skulle skje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå