Kari-mor :) Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Har hele svangerskapet hatt veldig hard avføring (bruker jerntab.) mens den siste uka (uke 36) har jeg hatt skikkelig løs avføring/diare. Er i form ellers bortsett fra kynnere/nedpress. Flere som har fått endret avføing i 3 trimester?
Maia&Mathias <3 Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Min avføring har gått fra løs til hard og tilbake igjen... Kommer helt ann på hva jeg har spist! Men har lest ett sted at når du får løs avføring på slutten av svangerskapet kan det være ett tegn på at fødselen nærmer seg med stormskritt! Lykke til!
kristi80 Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 jeg har det akkurat som deg:) er 35+5nå og slimproppen gikk for snart to uker siden
Kari-mor :) Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2009 Oi, så spennende da! Jeg tenkte også først at det hadde noe med hva jeg hadde spist å gjøre, men nå har jeg hatt det slik i en uke ca, så håper heller det nærmer seg til fødsel
ღminmaibabyღ Skrevet 24. mars 2009 #5 Skrevet 24. mars 2009 jordmoren jeg går til sier at det kan være i forbindelse med at hodet fester seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå