Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 sitter her meg vondt i magen å en brun utflod lignede ting.... tror kansje det er tr på overtid=((( så sitter nok ikke en spire hos meg heller=( får nå se i mårra hvordan det går.... Hvordan er det med deg????
Karma! Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 1 vil jeg bare si at brunlig utflod er vanlig- ikke depp enda!! dette skal gå bra!! krysser fingre og tær! hadde brun utflod uke 5-6 sist sv skap.. og du hadde jo funnet dette innlegge om dette! det 2 er: " er ikke det ekstremt rart hvis det skulle gå dårlig for begge når det er under 10% av norges befolkning som mister uke 4-6? jeg foss blør og har merkelige mense smerter- istede for å kjennes ut som om noen presser på ei ketsjup flaske til vanlig- er det knivstikk ved egglederne... hmm :-(( komme nok ikke hoppe over neste pp for da blir tremin 1jan.. og da satser vi på å ha klarert julaften..
Karma! Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 hvordan går det med deg? tenkt på deg og håper det har gitt seg!nå
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2009 Hei=) nei satt å leta etter denne tråden nå=) har akuratt kommet hjem fra jobben .... men tidlig i dag så kjente jeg noe ubehagelig ekkelt som kom men jeg sto....... gikk på do å der var det myyyyyyyyyyyye blod å store ekle levra klomper=((( har vondt i magen å er sur..... så her var nok tr litt på etterskudd......='( er kjempe leit.. vi håpper heller ikke over denne pp'en nå...... her blir det velett januar barn nå.... hvordan er det med deg????? noen endringer???
Karma! Skrevet 24. mars 2009 #5 Skrevet 24. mars 2009 ååhh neeei :-((( *trist!!!!!!!!!!* :-(( dette var skikkelig kjiipt!!! levra ekkle blod klumper her oxo og myyyye blod her oxo ='( tror nok det har vært noe der siden det er sånn og hadde jo pos test.. er neg nå :-(( måtte seff bare teste... veldi sur og lei nå! jaja nå får vi bare prøve litt hardere neste pp! godt vi har hverandre! :-) vi har hatt det så likt denne pp så nå håper jeg det klaffer for begge i neste!
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 24. mars 2009 ja er kjeme trist=( men sånn er det=(( men har vært supert å ha deg=) har blitt litt lettere da=) Denne pp'en skal jeg kjøpe meg eggløsnings tester får å finne ut akuratt når jeg har...=) da blir det termin 3 januar får meg om dette klaffer=))) ja jeg blør oxo syyykt=(( å det tar tak i magen.. å når jeg står kjennes deg ut som det skal dette noe ut på en måte.... om jeg trykker på skam benet så gjør det ikke så vindt lenger.... vanskelig å fårklare heheh..... vi har hatt det festlig da=) det er sikkert hehehhe=) så fint nick du har fått deg=))
Karma! Skrevet 24. mars 2009 #7 Skrevet 24. mars 2009 det er alltid lettere når vi er to! =) jeg temper etter el har sånn en babycomp men den er litt herpa for tiden men den funker sånn någenlunde :-) får termin rundt 1 jeg da tror jeg sånn ca hvertfall.. =) var veldig øm i magen i går men i dag kjenner jeg ikke noe vondter hvis jeg trykker over skam beinet... så du liker nicket mitt :-p hmm hvor ble den lille inspirasjonen hentet fra mon tru =) har hatt fri i dag så har hatt en laaang dag i frisør stolen =) så nå er håret myyye kortere og mørkt med rødskjær- veeldig fint =) hehe trengtes virkelig var så slitt etter masse striping i fjor og så var det så vanvittig med gul skjær i den mørkefargen jeg hadde... så nu er det bra! nå er det unge mødre på programmet og en stooor bolle trøste popcorn- hjemme alene denne uka så da er det jeg som bestenme over boksen! :-P
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 24. mars 2009 ja sånn babycomp hadde ei vennine av meg oxo.. men den koster jo flesk heheh så jeg kjøper meg når en pk el tester=)) Føler liksom at jeg er litt øm ja... men håper det gir seg=) Så utrolig deilig å ha fri da=) jeg har jobbet i dag=( er sliten.... du kan iallefall slappe av i frisør stolen=) noe som ikke jeg kan hehhe=) men det er deilig å få gjort da=) føler seg så utrolig mye bedre med en gang=) å det er jo digg=) Ja det nicket likte jeg=)) kan det være jeg som var inspirasjonen=D hehe=) det var fint=) jepp jeg ser oxo på ungemødre=) her er tirsdag miiin dag=)) heheh
Karma! Skrevet 24. mars 2009 #9 Skrevet 24. mars 2009 koste en del men vi var flere som bestillte så fikke en del rabatt =)har fri heeelt til fredag for det er min jobbehelg, så det er digg men kjiiipt og jobbe helg uanz! tungt å gå på jobb når det er som det er, var i går kveld og det var skikkelig kjiiipt, så spurte seff alle om når det kom en til- hadde så lyst å bare hyle!! arr nå blir dfet noen laaange dager frem til el :-/
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #10 Skrevet 24. mars 2009 huff da hadde jg sikkert oxo knekt... hadde ikke takla om noen hadde spurt meg om det i dag...... Jeg har oxo fri i mårra. men har lang uke så skal jobbe tor,fre+ lørdå litt sønd.. er kipern... men sånn er det... Ja det er sikkert... jeg skal pine ut gubben så det holder... han får vente til nærmere el med å få seg hehehhehehe
Karma! Skrevet 24. mars 2009 #11 Skrevet 24. mars 2009 hhaha pine ut gubben :-p jepp- og fore han med egg så han holder ut! aahh utålmodig 27 dager til ikm :-p hehe og el rundt den 8-10 april..
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #12 Skrevet 24. mars 2009 jeg fikk opp 7-9 jeg hehe hvor mange dager syklus har du???
Karma! Skrevet 25. mars 2009 #13 Skrevet 25. mars 2009 29 dager syklus så har jeg alltid el 11 dager før forventet TR så hvis ikm er 20 så blir el den 9ende... du da? får du oxo ikm den 20?
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #14 Skrevet 25. mars 2009 nei har el 10 og ikm 23=) men det er utifra 32 dager...... aner jo plutselig ikke når jeg har el... men jeg har kjøpt el tester i dag=) så da er det bare å teste rundt el=) hvordan er det med deg i dag???
Karma! Skrevet 25. mars 2009 #15 Skrevet 25. mars 2009 har du 32 dager til vanlig eller var det bare denne mnd? ja lønner seg og el teste da =) kjøpte du på billig-tester.no? litt mepridert i dag- leenge til el vi er jo ikke i april en gang :-(( og kjedlig å bimme når alle er inni "symptom jakten" for tiden... har surfa på nette i kveld og kom over ei side med KJEMPE gode tilbud på barneutstyr kidsandcare.no har lyst på søskenvogn :.-p skl du ha det? jeg tror ikke jeg klarer meg med stå brett- ho vil jo aldri samme vei som meg hvis vi er noen plass, så bruker vi være mye ute på tur og rundt.. (så er det en liten unnskyldning til meg som har vogndilla!!) heh du da hvordan er det med deg i dag?
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #16 Skrevet 25. mars 2009 huff trøste klem. ikke morro når det er sånn... NEi har ikke prøvd de på biligtester.no... har kjøpt det på apoteket tidligere=)) koster vel en 250 eller noe får 4 eller 6..... husker ikke helt jeg hihi ja der var jeg inne å så... var masse billig der=)) jeg vil oxo ha søsken trille=) jeg har oxo vogn dilla, har den 4 vogna på henrik nå=)))) å jeg har veeeldig lyst på en ny=) han elsker vogn å så fort vi skal ut å gå vet han hvor han skal sitte=)) så her er det ikke noe valg=))) heheh kjenner igjen den men at de flyr andre vei ja=)) jo da det går vel på et vis.... jeg blør å er litt lei... men ser på de som har prøvd i 18 pp'er osv.... å tenker gud... stakar. jeg får vondt i hjerte... jeg er helldig som har en på en måte.... men jeg ønsker meg jo sårt en til.. så jeg hper det er håp=)selv om det ser mørkt ut nå.... Har ca 28 til vanlig... men denne var det vel 33 elelr noe....
Karma! Skrevet 25. mars 2009 #17 Skrevet 25. mars 2009 ja synes synd på de, huff! hadde ikke holdt ut! eier ikke tålmodighet! ahh vogndilla du oxo- åssen vogne he du? jeg har brio kombi, emmaljunga scooter og ei lita billig paraplytrille i hus for tiden men har hatt herqules raptor3spin og quinny comfort. ikke så mange har egentlig klart å beherske meg.. hehe til søskenvogn har jeg lyst på enten p&t sport m søskensete, eller p&t twin (liker denne for det er så stort fotbrett at hvis man har 3 tette hehe så kan den ene sitte der når den er lei :-p hehe jaudå! ) og så må jeg innrømme at jeg liker carena double swing, da kan man ha bag på og den er ganske stor.. får veeldig store lange barn jeg da :-o
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #18 Skrevet 26. mars 2009 hehehehe høres litt ut som meg heheh=) har simo kombi=) veldig glad i=)) men bruker den ikke lenge hehhehe hatt en s3=) har nå en quinny seedi=) å en trille+ en teutonia tommy i hus=) gubben bare rister på hue hehhe=)) simo'n står hos søss som han sover i der=) syntes oxo den carena'n er fin=) men så en super fin emmaljunga søsken vogn. som enn kan sett på en stor bag på oxo=)det er vel opprinnelig en 3 hjuling men på denne er det 4 får det har slåttsammen 2 3hulinger=)) ja er godt med en stor bag=)) er det bra med deg i dag??
Karma! Skrevet 27. mars 2009 #19 Skrevet 27. mars 2009 Er ikke så glad min brio kombi men får ikke lov til å selge den av mannen :-p hehe det er suuuuper liten og smal bag på den får jo ikke stappa dyna rundt ungen uten at den står opp som ei røys- skulle jeg valgt igjen hadde det blitt emmaljunga eller tfk twist... men likker ikke sport delen til tfk :-p hehe hvilken emmaljunga søskenvogn er dette- hmmm...? hehe vurdere sterkt å kjøpe den p&t twin vogna kosta jo "bare" 3000- og koster jo 7000 til vanlig...hmmm sparer jo maaange penger men samtidig kan det jo hende at jeg ikke får brukt for den en gang :-p hehe hmmm..? hva tror du..? :-p hvordan er det m deg..? satt å tenkte på en ting- du sa du hadde ikm 23 var det ikke det..? men må vel ta høyde for vanlig 28dagers syklus selv om denne var litt lengre...? jeg regne m vanlig 29 for det er det jeg pleier å ha.. litt halv opptimistisk i dag- bruker som sagt babycom selv om den er litt i hocky og om 7 dager dukket det opp en gutt og det betyr at om 7 dager begynner el dagene :-D den viser gutt-gutt-begge-jente og så jente igjen selve el dag.. vet ikke om det stemmer men sist hadde jeg kun sex el jentedagen og fikk jo jente :-p og hvis du oxo regne med 28dagers syklus og ikm rundt 20 så betyr der el gutte dag for deg oxo neste fredag :-p hehe og jeg har friii hele den helga sammen med mannen :-p FABELAKTIG! er ikke så gøy å henge her inne før el, men når el jakta starter drar det seg litt opp :-D ser frem til symptomjakta! hehe
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #20 Skrevet 27. mars 2009 det var derfor jeg ville ha simo=) den er stor i baggen=) å lang bag=))var duper glad i den=)) ei vennine av meg hadde brio å den er myyye mindre enn min simo=) ja jeg tror jeg har 28-29 dager tror jeg heheh=) så det betyr at jeg må ha sex på el får å få jente????? heheheh kunne ønsket meg en av vær. men gud å greit med 2 guter oxo=) har jo alt=) men jeg har så shoppe dilla at jeg hadde kjøpt mye nytt alikevel hehehhe=)) er det helga før påske det???? vi har fri fra 7 til 13 april vi=) er super digg=) gleder meg til å være familie igjen=))) nei er helt ening er kopern her inne når vi ikke har noe å henge her får... gleder meg til el nå=) vil ha en spire=)) jeg har nesten slutta å blø=) å er klar får el=)) har kommet over at den driten var negativ heheh=) er klar får sympomjakt her oxo=))) blir stas=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå