Gå til innhold

Spørsmål til dere som har vært i London:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva "bør" man handle der? Hvor er det lurt å dra på shopping? Gode tips, råd, vink, artige butikker etc?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man bør stikke innom Hämleys, - en 7 etg lekebutikk :o)

Ellers likte jeg meg godt i en 5 etg sportsklær-butikk. Masse billig og stilig treningsklær. Den ligger like ved oxford street der du går av tuben. :o)

Starbucks må man jo også innom. Har mange forskjellige typer kaffe der, og vanvittige kaker, cookies osv :o)

Og så ville jeg spist på Sticky Fingers.

Hvor i London skal du?

Skrevet

Mother care! Masse gøye klar til barn

Skrevet

var på shopping der forrige uke. litt vanskelig å gi tips når du ikke sier noe mer. oxford street er store kjedebutikker og masse mennesker. jeg syns det var flere fine butikker i notting hill, i sidegatene til portobello road. ellers så er det en shopping guide i siste henne, du finner også mye annet bra på nettet.

covent garden er også kjent for shopping, jeg syns ikke det er så spennende der heller, veldig mye folk.

Skrevet

Kvar gong eg har vore i London har eg tatt turen til Camden og gått på marked. Fantatisk atmosfære. Men eg tar ikkje med (små) ungar dit.

Skrevet

Restaurant-anbefaling, syns Rainforest cafe har vanvittig god mat! Og så er det veldig fint der:)

Skrevet

Jeg eeeelsker Carnabystreet, kjempekoselig lita gate ikke så langt unna picadilly cirkus, med mange søte små butikker.

Spitafield marked var også ganske ok.

Ellers er det jo stor sjanse for å ramle over noe artig uansett hvor man går, egentlig:) god tur!

Skrevet

Ved en tilfeldighet forvillet jeg meg inn i "Primark" sist gang jeg var i London. På Oxford street. Helt vannvittig billig. Olabukser fra 3 pund, t-skjorter til barn fra 1 pund. Jeg var der tidlig på leting etter toalett. Da var det levelig der. Senere på dagen helt kaos. Harrods var ett "harryhøl" og anbefales definitivt ikke. Ikke langt fra Victoria og albert museum ligger Kings road. var egentlig en grei gate å handle i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...