Gå til innhold

Hva ville dere lagt i en slik SMS?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Jeg har tenkt lenge på å ta kontakt, men det måtte alkohol til før eg turde. Du skal vite at denne kommer 100% fra <3".

Den kom på Valentinsdagen, av alle dager.

Dette er fra en jeg hadde et kort forhold til for en del år siden, og ingen uvennskap i dag. Ikke den gangen heller. Vi er venner, som snakkes kun når vi møtes en sjelden gang. Går mange måneder mellom hver gang jeg treffer ham, for vi bor ikke samme sted. Og da er det på fest. Jeg har trodd han var opptatt, for det er det siste jeg vet.

Jeg har grublet meg blå på denne, og er usikker på hva han mener. Jeg takket, men visste ikke hva mer jeg skulle skrive pga usikkerhet ang tolkningen.

Skal vel sies at jeg er helt uvant med flørt og gutter, etter mange år alene;) Vi er i 30-årene begge to, så det er vel ganske tåpelig, dette:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den der betyr at han er VELDIG interessert i kontakt med deg, men er VELDIG sjenert!

Skrevet

Det høres ut som om han ikke har klart å glemme deg. Når det måtte alkohol til for at han skal tørre å ta kontakt og han har tenkt på det lenge - da er det følelser inne i bildet ;)

Jeg hadde nok reagert litt negativt hvis jeg fikk en slik sms fra en venn. Ordlyden virker litt intens synes jeg, men det er meg.

Helt i orden at man kan kan få følelser for en venn, men jeg blir veldig skeptisk hvis typen går for hardt ut for tidlig.

Skrevet

Ja, jeg har tenkt at det kan være følelser, men siden det siste jeg vet er at han er i et forhold, så visste jeg ikke hvordan jeg skulle reagere:) Vil ikke være grunn til brudd, om så er. Var kanskje litt ekstra forsiktig med bare takk for fin mld?

Det er ikke som "venninne"-venn, men der er noe hver gang vi møtes, uten at vi flørter direkte, da. Det har jeg ikke turt;) Vet egentlig ikke hvorfor det ikke ble mer den gangen, men der var vel mange ting som gjorde det. Han er noen år yngre enn meg(5?), noe som kan ha medvirket den gangen. Egentlig en skjønn fyr, pen som få. Hvertfall i mine øyne:)

Skal jeg tørre å sende en mld til helgen eller noe, bare sånn "hvordan går det med deg"-mld, eller noe annet enn det? Forslag?

hehe.. tenåringsfølelsen kommer her;)

:)

HI

Skrevet

Det er bare en måte å finne ut om dette kan bli noe mer. Send han en melding tilbake.

Synes ditt eget forslag var bra jeg, da viser du interesse uten å være veldig pågående. Da blir det opp til han å ta neste skritt :)

Men nå er jeg litt gammeldags sånn sett hehe.. (Kanskje derfor jeg er singel ennå tro? Hmmm)

Skrevet

hehe.. ja, jeg lurer på om det er slikt som gjør at jeg har gått singel i mange år, også;)

Det jeg glemte å ta med, var hans svar på min takk. Jeg hadde litt problemer med utgående SMS da, og derfor fikk han den ikke rett etter. Men da jeg takket, så kom det til svar; "hehe.. ja, bra det. Sånn at jeg ikke føler meg helt dum:)". Og så turde jeg ikke svare tilbake igjen.... meg i et nøtteskall....:)

Vanskelig skal det være, vett du!

Får se om jeg sender en mld på fredag, så kan det jo være at det kan "skje noe" lørdag, da;)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...