Nathalie'i'magen Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Nå ble jeg ganske forvirret her jeg. Er kun i min 2pp, så kan foreløpig ikke si at jeg har stålkontroll på alt her inne Jeg hadde SA 1 februar. Blødde ca en uke. Fikk mensen igjen 1 mars. Tok eggløsningstester etter dette, og fant EL 13 mars. Det var på en fredag. Det jeg nå ikke er helt sikker på er når jeg har IKM. Dersom IKM er 14 dager etter EL skal dette være fredag 27 mars. Regner jeg 28 dager fra første dag av siste mens er dette søndag 29 mars.. Når har jeg da IKM? fredag eller søndag? Håper ikke dette bare ble rot og tull, og håper noen kan hjelpe! Dersom IKM er på fredag er jo alt plutselig mye nærmere Takk på forhånd
monca*84*j12 Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Jeg trur du har ikm 27, altså Fredag.. Bedre og regne 14 dager etter eggløsning enn etter syklus.. du vet jo ikke med sikkerhet at du har 28dagers syklus... Lykkke til
Nathalie'i'magen Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2009 Shiiiiit, dette er jo nesten som julaften Jeg er så sinnsykt spent, for jeg føler meg veldig gravid!! Dvs at jeg kan egentlig teste i morgen.. Det står jo på pakken at den kan slå ut opp til 4 dager før IKM? Tusen takk for svar forresten!
monca*84*j12 Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 oi så spennende.. Ja det er som julaften.. Håper du er gravid da.. Du kan strengt tatt teste i kveld du da.. Men om den blir negativ må du ikke bli skuffet.. Det er ikke over før du du får mensen.. Noen produserer hcg sent, så håpet er ikke ute=) Krysser fingrene for deg=) Hold meg oppdatert da.. klem
Nathalie'i'magen Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2009 Wææ, tror jeg skal prøve å vente til i morgen.. Føler kanskje morgenurin er bedre! Vil nesten gå å legge meg nå jeg, slik at det blir morgen enda fortere Når har du IKM da? Prøvd lenge? Skal holde deg oppdatert ja! Stol på det, haha
monca*84*j12 Skrevet 23. mars 2009 #6 Skrevet 23. mars 2009 Ja morgen urin er best, eller samle i mer en 4-5timer... For at urinen skal bli konsentrert.. jeg ble ferdig med mensen på lørdag jeg da..Hadde jeg vært normal ville jeg hatt ikm ca 18April.. Men er av de gode gamle traverene her inne.. passerte 1år som prøver i januar.. Sliter med lange sykluser, hvor menstrasjonene er ûber lange.. 11.5 uker denne gangen.. Er under utredning da, så håper det går fort nå..=) Unner ingen og bruke så lang tid på babymaking..
Nathalie'i'magen Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 23. mars 2009 Du tuller med meg?? Har du hatt mensen i nesten 3 mnd uten stopp?? Uff, det virker slitsomt å prøve så lenge. Jeg er bare i min 2pp, og synes det er slitsomt.. Tenker på det hele tiden.. Har du mistet, eller har det ikke klaffet for deg i det hele tatt? Ønsker deg ihvertfall masse lykke til
monca*84*j12 Skrevet 23. mars 2009 #8 Skrevet 23. mars 2009 Hadde det enda vært sånn at jeg tullet.. Men nei.. ca 3mnd.. slitsomt.. Mest sannsynlig er grunnen feilmedisinering og for mye hormoner... Så var jo en grunn da.. Men vanligvis ligger menstrasjonene mine på 3uker.. Går på Noe som heter Provera nå, skal hopfully hjelpe meg med og komme inn i en 28dagers syklus... Du må ikke tenke at det skal gå sånn med deg.. De allerfleste er ute av dette forumet innen 6mnd.. Husk at innstillingen din faktisk har noe og si.. Det kommer til og gå kjempe bra=) Det har bare rett og slett ikke klaffet for oss.. heldigvis ikke mistet eller noe... tusen takk for lykkeønskningene=) bakk ætt ju
Nathalie'i'magen Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 23. mars 2009 Uff.. Misunner deg ikke! Håper du snart kommer ned inn i en normal syklus da! Jeg regner egentlig med at det skal gå ganske greit her. Har vært gravid en gang tidligere, men mistet da. Ble den gang gravid når det ikke var planlagt, og mens jeg gikk på p pillene.. Hadde nok glemt en pille eller noe! Skal ta en test i morgen tidlig jeg! Du hører fra meg om den er positiv skal du se!
Nathalie'i'magen Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #10 Skrevet 25. mars 2009 Tok en test i går morges (tirsdag). Den var negativ.. Nå klamrer jeg meg bare til håpet om at mensen ikke kommer.. Tenkte å kanskje prøve å test igjen på fredag om den ikke har kommet... *håper håper håper håper*
MissG Skrevet 25. mars 2009 #11 Skrevet 25. mars 2009 Hei! Jeg har IKM på fredag og skal teste da tror jeg, men har veldig på følelsen at TR kommer ganske snart. Vondt i hodet, litt ømme (men ikke harde) pupper og premenstruell i humøret. Sex kun 2 dager før forventet eggløsning (som jeg ikke vet om jeg hadde) og 3 dager etter, er vel også litt lite for at det skal kunne klaffe. Mannen er ikke så lett å be alltid.. Får satse på at det blir mer sengekos neste pp, for da er det påskeferie!
Nathalie'i'magen Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #12 Skrevet 27. mars 2009 Da kom TR på besøk hos meg i dag Skuffet, men nå vet jeg ihvertfall hvor lang syklus jeg har, så da er det bare å fortsette å prøve med godt mot Har en syklus på 26 dager, så det er jo ikke evig lenge å vente til neste gang ihvertfall Lykke til alle dere andre som har IKM denne helgen! krysser fingrene for dere!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå