Gå til innhold

Ny kjæreste, men noe skurrer ..........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt sex noen ganger, og det tar rimelig lang tid før han får orgasme. Han sier at han alltid har vært sånn, og at før så har det hendt at han ikke har fått orgasme i det hele tatt..

Jaja, tenker jeg......Og i går kveld hadde vi sex. Da vi var ferdige viser det seg at "kondomen har falt av"?!?!? Og den lå slengt på madrassen. Går det an at kondomen bare faller av uten at mannen merker noe??

Han fikk orgasme inni meg, så nå må jeg få meg angrepille. Føler at det er noe rart med denne fyren egentlig. Noen synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er vel bra at han ikke kommer med en gang? da kan han jo holde på lenge og du kan få mange orgasmer;) har opplevd at kondomet falt av inni meg, men mener mannen merket det. men var sperm inni kondomet, så falt vel av under orgasmen da. høres litt rart ut om han ikke har merket det kanskje?

Skrevet

vet at mange menn synes det tar lengre tid å få orgasme når man bruker kondom, så det kan være det?

ellers har vi brukt kondom mange ganger, men aldri opplevd at den bare faller av, at den sprekker derimot :P men ikke falt av.

vet ikke hva jeg skal tro jeg, går det virkelig an at den faller av? hehe

det jeg derimot vet, at jeg som jente HATER å bruke kondom. Synes det er forferdelig jeg, så skjønner gutter som synes det. kanskje det er problemet?

hvis du føler det er noe rart med denne fyren, er det kanskje lurt å ta et steg tilbake å observere litt og finne ut om det føles rett eller ikke. Er det ikke nå alt skal være fantastisk deilig??

Skrevet

Litt rart at kondomen har ramlet av uten at han merket det.. hadde den ikke da heller ramlet av inni deg?! Med mindre dere byttet stilling mange ganger?

Det første jeg tenkte var at hvis du føler det er noe rart med denne gutten, så er det noe som ikke stemmer(iforhold til at man er nyforelsket og akkurat blitt kjærester).

Min erfaring er at magefølelsen ofte stemmer..

Skrevet

Jeg har opplevd at kondom kan sprekke, og hvis det ikke er tatt på skikkelig kan det kanskje dette av inni deg, men på madrassen? For meg høres det ut som om han lurte seg til en runde uten gummi.

Skrevet

kanskje sexen skulle ha ventet litt, siden noe skurrer med fyren?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...