Gå til innhold

Da har vi også vært på ordinær UL! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og i magen bor det en gutt! Jeg var så sikker på at det var jente, men jeg tok nok feil. :) Alt så kjempefint ut, men fikk ny time til UL om 3 uker for å få målt skikkelig. Junior lå så dårlig til at det var vanskeli å se skikkelig. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!! Så flott at alt så bra ut også! :)

Skrevet

Tusen takk! :) Vi fikk termin 5 dager tidligere enn vi trodde, så det var jo også litt gøy! ;) Da er vi plutselig over halvveis, med 20+2! :)

Skrevet

Gratulerer med en liten gutt :-) Har 3 nydelige slike eksemplarer selv, er kjempegøy med gutter, enkle og søte sjeler ;-) Jeg hadde motsatt av deg nå, trodde vi skulle få gutt igjen, men neida, JM var 99% sikker på jente på oss denne gangen. Blir spennende.

Skrevet

Må si meg enig med Alva her! Gutter er helt herlige! :D

Vi har én nå, og både jeg og kjæresten har en følelse av at det er en lillebror i vente! :)

Skrevet

Takk skal du ha, Alva! :) Det blir spennende med en liten en, min kjære sambo har en på nesten 4 år fra før, som blir stolt storebror! :) Han fikk være med på UL idag å se, og ble litt utålmodig for at babyen skal være i magen helt til august..det var litt lenge til, syntes han! :) hehe.. Så gøy at dere får ei lita jente denne gangen da! Det blir jo litt nytt! :)

Blir spennende å se om magefølelsen din stemmer da, ifier-preggers! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...