<3 Tredjegangs <3 Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Og i magen bor det en gutt! Jeg var så sikker på at det var jente, men jeg tok nok feil. Alt så kjempefint ut, men fikk ny time til UL om 3 uker for å få målt skikkelig. Junior lå så dårlig til at det var vanskeli å se skikkelig.
<3 Tredjegangs <3 Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2009 Tusen takk! Vi fikk termin 5 dager tidligere enn vi trodde, så det var jo også litt gøy! Da er vi plutselig over halvveis, med 20+2!
Gjest Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 Gratulerer med en liten gutt :-) Har 3 nydelige slike eksemplarer selv, er kjempegøy med gutter, enkle og søte sjeler ;-) Jeg hadde motsatt av deg nå, trodde vi skulle få gutt igjen, men neida, JM var 99% sikker på jente på oss denne gangen. Blir spennende.
ifie Skrevet 23. mars 2009 #5 Skrevet 23. mars 2009 Må si meg enig med Alva her! Gutter er helt herlige! Vi har én nå, og både jeg og kjæresten har en følelse av at det er en lillebror i vente!
<3 Tredjegangs <3 Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. mars 2009 Takk skal du ha, Alva! Det blir spennende med en liten en, min kjære sambo har en på nesten 4 år fra før, som blir stolt storebror! Han fikk være med på UL idag å se, og ble litt utålmodig for at babyen skal være i magen helt til august..det var litt lenge til, syntes han! hehe.. Så gøy at dere får ei lita jente denne gangen da! Det blir jo litt nytt! Blir spennende å se om magefølelsen din stemmer da, ifier-preggers!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå