juligulletmitt09 Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Hei, Må nesten høre her om noen vet, jeg er nå 23+3 uker og har en del kynnere spesielt etter jeg har holdt på med ting, f.eks vært i stallen og møkka, gått tur med hunden osv. Og etter sex i dag så har jeg hatt kynnere mye mer enn vanlig, og hele dagen, det er ikke direkte vondt, men veldig ubehagelig og prøver bare å sitte å slappe av siden det kommer mer vis jeg driver med noe. Er dette veldig vanlig?
Mamma_til_isabella Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 kynnere etter sex er veldig normalt:-)
__sommerbaby09__ Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 hei jeg har vært sykemeldt pga mye kynnere.. etter sex er det bare kraftige kynnere viss jeg har hatt orgasme:) hehe
juligulletmitt09 Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. mars 2009 å så fint å vite, er førstegangsødende så har ikke så mye peiling. Men har ikke hatt orgasme, men han har kommet inni meg, så det har vel kansje noe å si det også.
Mamma_til_isabella Skrevet 23. mars 2009 #5 Skrevet 23. mars 2009 Men om du har mye kynnere er det lurt og ta ting litt med ro. Fikk beskjed av jordmor om å ta to "hvilestunder" pr dag på 30-60 min. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå