Gå til innhold

sliter med fast føde om dagen,vi... 9 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisan.

hadde håpet det var noen her som hadde litt triks til oss. må få igang litt ordentlig mat igjen... vesla har nå en ukes tid rett og slett spyttet ut alt av mat hun får. dette er frustrerende.

jeg tilbyr henne grøt, brødskive, middag og dette blir bare spyttet ut igjen med en gang.. hun må jo ha mer mat!!!

hun holder på med to tenner nede... kan det være derfor? hun spiste fint før denne perioden startet..

noen triks, før dattera mi blir oppfostret på nestles fruktmos?, for det er det eneste hun godtar... phu.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å lage fruktgrøt av fruktmos og grøtpulver? Det er et av triksene mine til mi småspiste, kresne tulle. Jeg mikser litt kokt vann i fruktmosen (kanskje 20-30 ml) slik at denne blir litt mer tyntflytende, og så blander jeg grøtpulver i til ønsket konsistens. Setter den noen ganger i mikroen for å få den litt varm. Litt kanel i til slutt, og det er nesten alltid suksess!

Skrevet

Jeg pleier å ta litt grøt så dypper jeg den i frukt puren. hehe.. om jeg ikke tar den sist i frukten så gidder han ikke spise. men om han ser jeg tar skjeen i den så spiser han. hehe

han har vært mye syk da så er nok derofr han ikke har spist så mye. men nå er han blitt bedre da. og spiser iallefall grøt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...