Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Hvordan går det med deg? Er formen okei? Lenge siden jeg har sett deg her inne nå, men vi har kanskje bare ikke vært her samtidig :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :-) Så koselig at du spør. Formen er ganske bra, sliter fortsatt med trøtthet og begynner å bli endel plaget av kynnere. Litt murring i bekkenet også, men ikke så ille, tenkte å bestille ny time hos manuellterapauten, det hjalp i flere uker sist gang. Får se hvordan det går etterpå, er mulig jeg ber legen om en gradert sykemelding etter påske dersom det ikke bedrer seg litt, liker ikke helt at det blir så mye kynnere når jeg stresser selv om det sikkert er normalt.

Jeg har nettopp vært en uke på GC, så er sikkert derfor du ikke har sett meg, har levd slaraffenliv hele uken med bading, sol og sommer. Deilig for både store og små! :-) Og litt deilig med brun mage siden jeg ikke synes formen på den er så pen denne gangen, litt brunfarge hjelper godt på, hehe... sånn bare for å være skikkelig overfladisk liksom ;-)

Ellers har vesla endelig begynt å sparke skikkelig i fra seg nedi der, så nå har også pappaen fått kjenne litt spark, og vi ser og kjenner utenpå begge to innimellom, veldig kos :-) Har også bestilt time til 3D UL i dag, må liksom "se" en gang til at det virkelig er jente før jeg tør å kjøpe inn det lille vi trenger av nytt utstyr i mer jentete farger. Skal 7. mai, og gleder meg veldig!

Du da? Alt vel?

Skrevet

Ah - syden!! *drømme*

Ikke at jeg skal klage, da - vi setter kursen mot London på torsdag, ren kjærestetur, sånn før det lille knøtttet snur opp ned på hverdagen vår igjen ;-). Guttene skal kose seg hos svigermor noen dager.

Formen er okei - hanging in there. Har 20% sm fremdeles, det er helt nødvendig, ellers hadde jeg kræsjlanda. Har nettopp unnagjort 230 elevvurderinger (satte punktum kl 7 i morges), så har vært skikkelig arbeidshelg. Kvalmen er fremdeles i overkant av det jeg synes er behagelig, for å si det sånn...usj.

Det ER så koselig å kjenne spark. Jm mente jo kanskje det kunne være ei lita jente der inne, men blir nok ikke så mye rosa her før vi ser resultatet ;-). Verre med privat ul når en bor i "gokk"...hehe. Vi koser oss nå likevel litt med å tenke på navn til ei evt jente, da - det må vi jo ha "klart".

Godt å høre at det står bra til med deg :-) - men pass på kynnerne, om det blir for mye av dem, kan det være et tegn på at du ikke bør stresse sånn... *vifte litt med pekefinger`n*

Skrevet

Ja, jeg vet, men vil ikke være pingle heller liksom, hehe... Er jo bare litt under 2 uker igjen til påske, egentlig 1,5 siden jeg slipper siste skoledagen før (de skal ha skidag og jeg er fritatt, yes!), men før det er det endel som må ordnes av elevsamtaler, fagsamtaler, muntlig eksamensøving for 10. klasse i mitt fag osv. Greit å få det unna liksom, og da er jeg kommet såpass langt på vei at jeg føler det er litt mer legitimt å ikke orke alt lenger. Synes du høres mer stresset ut enn meg da, 230 vurderinger...*grøsser*

Vi bor i "gokk" vi også, så må reise 1,5 time til den UL'en, men det er vel kortere enn dere etter det jeg har forstått? Blir jo veldig spennende å se om vi får jente begge to nå da. Her var jo egentlig JM helt sikker, mannen er totalt overbevist og fatter ikke at jeg tviler ("jammen herlighet, du så jo selv at..." osv), men selv må jeg liksom bare se det en gang til før jeg tør helt å tro på det, hehe... Virket JM sikker på dere også?

Kjærestetur virker jo helt fantastisk da! :-) Her reiste vi med både unger og hele svigerfamilien, men det var igrunnen veldig koselig. Ene mannen sin niese er snart 15 år og kjedet seg litt, så hun tok mini på 1,5 år masse, gikk tur med ham, badet med ham osv og synes selv det var såååå kos, herlige jenta! :-)

Hvor gamle er dine gutter nå? Innbilder meg av en eller annen grunn at de er mye på samme alder som mine to eldste, men jeg husker kanskje feil? Mine er 6 år, 4 år og 1,5 år.

Skrevet

Hehe...med de 230 vurderingene er forberedelsene til elevsamtalene og foreldrekonferansene unnagjort, da - det er det positive. Konferansene gjør jeg unna uka før påske.

Har nesten bare 10ende i år, så det er mye, ja. Særlig fordi det er første gangen jeg gjør det (og itillegg har jeg norsk, som det jo er en del arbeid med). Sikker på at jeg er like spent på eksamen som ungene "mine". Kontaktlærerfunksjonen fører jo også en del med seg, selv om jeg ikke ville vært den foruten :-).

Vi har to timer til sykehus, men de har ikke privat UL i den byen, tror faktisk Trondheim er nærmeste (muligens Levanger?), og da snakker vi større avstander.

Guttene mine er 5,5 (blir 6 i mai - skolegutt til høsten) og snart 3,5 år. Full fart og stormende jubel. Mini er særdeles opptatt av babyen i magen, og det faktum at det skal bli melk i puppene mine. "Men mamma? Hva er det inni puppene nå da? Er det baaare pupp?". Storebror gleder seg til å bli "enda mer storebror". De er nå søte, da.

Synes det høres ut som at dere hadde en herlig tur, jeg. Nieser er flott :-). Vi har halvsøstra til mannen min som er 15. Betydelig kjekt å bruke henne som barnevakt, ja. Vi har smått begynt å glede oss til langhelga - har ikke helt gått opp for oss enda at vi snart sitter på flyet, vi bestilte liksom bare turen, og så har det ligget på is til nå. Men blir innmari koselig, ingen tvil om det. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...