råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 HEHEHEHE:D I dag kom datteren min hjem og sang: "I et rosa helikoper......"sangen. Og jeg som var så glad for at datteren min var for liten til å like slike sanger når den var poppis. Og nå har jammen meg jeg også fått den på hjernen....helt ufrivillig!!!! Slike sanger burde vært forbudt....hehehehe:)
lego Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 å grøss og gru! Husker største til sambo hadde dilla på den når den var populær... 20 minutter i bil, kun rosa helikopter, eller hyl.... :s Og hvorfor MÅ sanne sanger setter seg på hjernen???!
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2009 Ja si det?? totalt unødvendig!!!!
Gjest Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 åååååååååååååååå nå fikk jeg den på hjernen igjen også!!! *banke seg i hodet, skulle ikke gått inn på denne tråden* hehe
Gjest Skrevet 23. mars 2009 #6 Skrevet 23. mars 2009 Faen heller, det bør innføres *fare for sang på hjernen* i overskrifter.
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 23. mars 2009 vet dere hva....?? I det jeg trykket på lagreknappen så kom jeg til å tenke på at nå er det kanskje flere som får den rosa sangen på hjernen!!!! SORRY!!!! Beklager på det sterkeste;)
Gjest Skrevet 23. mars 2009 #8 Skrevet 23. mars 2009 Pøh, uvenner for evig vi nå *i et rosa helikoooooopter*
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. mars 2009 #10 Skrevet 23. mars 2009 hehe... jeg jobbet på tusenfryd når den sangen var "inn" også tok TF og leide de inn for konsert, fordi de fikk jo med seg at alle bodene rundt om spilte den sangen. var sikkert 80 % ansatte på den konserten.. hehe.. var jo internhumor så det holdt.. hehe.. men det hadde ikke ledelsen fått med seg. men var morro for oss da. rosa helikoptersangen er genial :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå