Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen har vært på kvisten og tatt ned bilstol, vognbag, vugge mm... Jeg er litt lettere sjokkskada her nede.. Vi skal ha en baby!! En trill sprellende baby!!! Wææææææ!!!!

Enda godt det er noen små uker igjen :-o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he he.. så det gikk opp for deg altså? har 10 dager til termin (menstermin i dag) og jeg har fortsatt ikke skjønt det

Skrevet

*hjertebank*

ja, i grunnen gjorde det det når jeg inngående forklarte toåringen hvorfor disse tingene kom ned, hva de skulle brukes til, hvor de skulle være osv.

synes det er litt skummelt, jeg :-p

Skrevet

jeg begynner på 3 trimester i morgen, og jeg har ikke forstått dette enda...

Jeg er ekstremt avslappet denne gangen, sist var jeg helt hysterisk og hadde alt i hus på denne tiden...

Føler jeg har nok å tenke på før termin, må få unna det først... Siste eksamen 3 uker før ul termin, 1,5 uke før menstermin... så vi får se om det går opp for meg da... hehe

Skrevet

he he.. du er ikke den eneste. jeg og sambo har spurt hverandre flere ganger: er vi klar for dette nå da? så ser vi på hverandre og sier i kor: neeeeei. he he.. men men.. det vil helst gå bra

Skrevet

Hehehe, ja, har jo igjen litt tid jeg også da, ca 7 uker til termin, men denne ungen her som stadig gjør rømningsforsøk gjør oss litt småstressa... Så det er greit at ting er littegranne klart, liksom :)

Skrevet

får håpe babyen holder seg inne litt til :o)

Jeg har ikke tid til at min skal begynne med sånt tull, men hun kan godt komme 1 juni :o) Så slipper jeg å forbrede meg på fødsel og hva jeg skal gjennom...

Skrevet

Skjønner deg godt, har gjort det samme i kveld, og det er RART:) har toåring jeg og, som lurte på hvorfor jeg vaska så små klær:)

Skrevet

Jah, har drevet og vaska litt småklær og sengetøy nå i det siste... Komisk, nesten :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...