Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Nå har jeg hatt generelt vanlige sykluser på 28-29 dager siste halve året.. Fikk TR på besøk 6 mars,men hadde minimalt med blødning i forhold til tidligere, var egentli ferdi etter 2 dager,men hadde noe SVAAAAK rødfarge en 2-3 dager en sjelden gang på papiret ved toalettbesøk før det stoppet helt opp, dette er første gang jeg har sluppet og bruker verken bind eller tampong,så føler liksom jeg ikke vet når jeg kan begynne og regne ut EL og når den kommer..skal jeg telle fra den dagen det tok helt slutt? Eller etter di to første? ble litt usikker,siden jeg nå sitter her med ømme brystvorter og lurer på om det er eggløsning på gang eller om jeg innbiller meg.

Sorry for at innlegget ble litt langt,men håper noen kan gi noen svar!

Hilsen prøver i 5pp :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du tatt en test? Høres egentlig ut som du har en spire på gang;)

Hvis ikke du er gravid, så kan du regne fra første dag med blødning. Da skulle du ha hatt EL rundt 20. mars, men det kan jo hende at du har EL nå:)

Skrevet

Tok en test i slutten av februar ( utolmodig her i gården) men den viste negativ desverre. Forstår meg ikke helt på den EL, men håper litt at den er nå,vi var bra aktive i helgen,men er jo aldri noen garanti.

Tuuuusen takk for svar iallefall!! Hjelper på her :-) Vi får uansett krysse fingrene og håpe på at det kommer en spire snart :-) Og krysse litt for deg også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...