Gå til innhold

dere som bruker frokostkonseptet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på hvor lenge og hvor mye du har gått ned i vekt?

og hvordan er den i forhold til noka shaken?for den var grusom både i smak og konsistens.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg har brukt det i 3 mnd og gått ned ca 15 kg.

Jeg likte ikke noka. USJ. Det smakte rett og slett diare.. ikke det at jeg har smakt det altså, men kan tenke meg det..hehe.

Jeg liker sjokolade og cappuccino i frokostkonseptet best. Om du leser på nett så ser du mange som har gått ned:)

Skrevet

oi så bra,så flink du må være;)

har du mange kg du skal ned?jeg veier 80 og vil helst ned til 60 men 65 er målet....

Skrevet

Gått på det i 2 uker. Gått ned litt over en kilo. Men gått ned bra i cm på mage og rumpe:)

Syns sjokoladen er best. cookien blei litt kvalmende

Skrevet

Jeg skal ned 5 kg til:) Da er jeg fornøyd. Gått fra str 44-38, men har jo litt mage og da etter fødselen:) hehe.

Syns ikke selv jeg har vært flink, for det har gått så bra og over all forventning. Det er bare å stå på. Legge om kosten underveis, men det kommer av seg selv når du mister søthungeren. Masse lykke til:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Dette har jeg faktisk lyst å prøve.... hmm.... men syns det var litt i dyreste laget, kanskje?

Skrevet

Enig med deg palmesus.jeg har også lyst til og prøve det.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

er jo så lettlurt og vettu... haha. Ketolyse funka jo som bara det, men nå må jeg ha det ENDA mer lettvindt!! Og jadda jadda, jeg spiser sunt, trener osv osv osv....

Skrevet

I forhold til andre kurer som faktisk er basert på herbalife sine produkter (life-serien) koster dette 1000 kr mindre i mnd. Trekk fra frokosten du spiser og kveldsmaten du spiser nå, så kommer du ikke dårlig ut av det økonomisk. Venninna mi brukte life-serien og byttet til frokostkonseptet. Hun sparte 1200 kr. Da snakker vi dyyyyyrt ass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...