Gå til innhold

Festeblødning? HJELP! (samme som BliGravid)

Anbefalte innlegg

Skrevet

IKM på fredag, men en merkelig blødning i dag. Ingen menssmerter, bare bittelitt blødning som ikke øker. I dag er dag 10 etter eggløsning. Hva tror dere, kan det være en festblødning? Eller er det starten på mensen? Skjønner ikke noe!!!! Noen som har opplevd festblødning så sent som dag 10 etter eggløsning? Glad for svar, blir sprø av å vente på naturens svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Please, dere med barn i magen, svar!

Skrevet

Sånn var det hos meg.. Vært gravid 3 ganger, og er ekstremt lettblødende i starten.. Hadde hjertet i halsen x flere! Mistet en gang, men denne gangen satt den;) Blødde litt ved eggløsning, og hadde en knøtteblødning 2 dager før IKM.. Hadde videre 2-3 små blødninger t.o.m. uke 16.. Puh.. Men det gikk bra!

Hååååper du er gravid da;)

Skrevet

Takk for det! Jeg fortsetter å håpe så lenge:)

Skrevet

Jeg hadde en liten blødning i starten av sv.skapet. Lik den du beskriver. Bare en liten blødning. Trodde først det var mensen, men den ble aldri helt "ordentlig" og forsvant etter et par dager. Dette var vel i uke 4 el 5 tror jeg. Rundt den tiden jeg skulle hatt mensen i hvertfall. Har hatt det slik i begge sv.skap. Liten blødning i uke 4-5 og igjen i uke 8-9, men det har gått bra ;-)

Skrevet

Godt å høre at det gikk bra:) Får smøre meg med tålmodighet og ta en test om noen dager hvis ikke jeg får en åpenbar mensblødning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...