Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

IKM på fredag, men en merkelig blødning i dag. Ingen menssmerter, bare bittelitt blødning som ikke øker. I dag er dag 10 etter eggløsning. Hva tror dere, kan det være en festblødning? Eller er det starten på mensen? Skjønner ikke noe!!!! Noen som har opplevd festblødning så sent som dag 10 etter eggløsning? Glad for svar, blir sprø av å vente på naturens svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er på dag 24 idag og har det som deg...men med litt murringer...ikke vet jeg..er enten 8 dpo eller 10.litt usikker på om el var på dag 14 ellre 16 denne gang men heller mest mot 16....

Skrevet

Da får vi krysse fingrene sammen :) Si ifra hva som skjer, da!

Skrevet

jepp;) du også!!

men du har du sjekket tappen eller tatt tempen?

ikke noe som helst vondt i magen heller?hvis jeg konser og kjenner etter så murrer det litt men ikke noe sånn spesielt..

prøvd lenge?vi er i prøverørs kø vi så det hadde jo vært ett mirakel om vi greide det nå!:)

Skrevet

Nei, eggløsningstester. Slår ut hver gang og det pleier å gå tretten dager til mens, men denne gangen er det altså ikke sånn. Rart. Tredje prøveperiode, har et barn fra før.

Ikke noe som helst vondt i magen, det er det rareste. Har du barn fra før? Hvor lenge må dere vente på prøverør? Håper det ordner seg for deg av seg selv:)

Skrevet

ja jeg har en sønn på 10 fra før..ikke brukt prev,siden han ble født og blitt gravid bare to ganger på alle de årene og mistet begg i uke 8:( i fjor viste det seg at eggl. mine var tette og mest sannsynlig mistet sin funksjon selv om de har åpent de....men det gjenstår å se....har en ekkel følelse av at det er tr men det er veldig merkelig i så fall...vært som en klokke minst ett år nå...hmmmm...

vi må vente 3 til 6 mnd på ivf..men det er det verdt;)

Skrevet

Hm, det høres jo lovende ut hvis du har vært stabil så lenge... Håpe, håpe for deg!!! :)

Skrevet

jaaa...hååper jo det da men har tatt damiana og wild yam denne pp så vet ikke om det er det som klusser med sykl eller hva som skjer..

idag er jeg helt tørr ippi der så det var bare det som kom igår av blød.en teskje om jeg skal gjette.....idag våknet jeg av at det stakk/vondt nede på høyreside i magen?det var skikkelig vondt:(

Skrevet

hei:)

hvordan går det med deg? noe forandringer?

**håper for deg**

Skrevet

Høres lovende ut for deg, da! Fortsetter å holde fingrene krysset:)

Dette begynner å likne mer og mer på en "ordentlig" mensblødning, begynner å få litt vondt i magen nå. så belager meg på 2010-baby i stedet:( Eneste bonus er 23-dagers syklus; fint at jeg slipper å vente så lenge mellom hvert forsøk!

Skrevet

tjaa... ikke så lovende lengre:(

hadde kjempe lav temp i morges noe som indikerer at tr er på vei idag...murringene i mage er kommet tilbake og spotter igjen:(:(

ååååå så helv... lei nå!!!

belager oss på 2010 baby vi også...nærmere bestemt en ivf sommer baby;)

lykke til videre ihvertfall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...