Gå til innhold

Nån fra Nord her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

E d andre fra Nord Norge her eller? føle mæ liksom litt aleina, ser ingen andre....

Og byen Tromsø kryr av gravide kvinnfolk så korr e alle?? =)

Ikke d altså, trives godt sammen med alle dåkker andre også =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia Tromsø...

Vinke fra Harstad :)

Skrevet

Heia Tromsø og Harstad

Jeg får vinke fra Fauske da!!!

Skrevet

Å så bra =) =)

Langt på vei dåkker da? =) 14+5 her.

Vinke tilbake =)

Skrevet

25.. Og d går sååå sakte. Bynt å ordne og rede som bære d her, men d e litt vanskeli når vi har EN butikk i byen som selger utstyr.. Så d bli Sverigetur på oss t hælga på shopping..

Skrevet

æ e 16+1 i dag

Skrevet

Ok. Korsn e dåkker i formen da? Æ har spydd i 8 snart 9 uke no...temmlig lei... Går sykemeldt for 4. uka no...

Skjønne godt at d blir vanskelig med bare en butikk =) Men en Sverigetur e jo ikke å forakte =) Æ e så heldig å får arve eller kjøpt brukt, mangle bare bilstol og spisestol =) Men den ha vi på jobb så d e helt greit =)

Skrevet

Harstad her:-) Termin i august. Andre fra Harstad med termin i august?

Skrevet

Har heldigvis ikkje vært no kvalm i d heile tatt. Fullstappa av bekkenløsning da, så jobbe bære 20 %.

Finn e flittig brukt her, ja. Men vanskeli å få sendt de store tingan. Vi træng lekegrind sia vi har 2 hunda, og en del anna æ ikkje finn brukt i nærheta.. Åsså må vi ha utvida garderobeplass, så d bli Ikea i Haparanda...

Skrevet

Har termin midt i juli. Korr han e odelsgutt hænne?? Ska ikkje se bort fra at æ har jobba der åsså :)

Skrevet

Du, Tromsø. Vet du førrestn om d går an å få 3D ul i Tromsø???

Skrevet

Hei hei! :)

Bor i Balsfjord, å har termin 10. august.. :)

Vi fikk mulighet t å få 3D-bilde på ordinær UL på sykehuset i dag, men han lå så dårlig tel at ho fikk ikje tatt nån orntlie bilda av han. :)

Skrevet

Jajamen! Målselv her. 25 uker på vei med ei jenta!

Skrevet

Æ vet ikke æ, skal på ul både på UNN og jordmorsenteret. Man kan jo ringe dit å høre =)

Glede mæ veldig til æ skal igjen =) Men d e ikke før om en mnd.

Skrevet

hei hei!! Harstad her også..;)hihi

Skrevet

bor like ved brøstadbotn (ca mitt mellom harstad og tromsø) og venter nr 3. skal ha i august

Skrevet

Dokker va no alle litt lenger nordfra en meg men meld meg på likavel. Mo i Rana her, e 17+4 daga på vei.

Skrevet

nord for Tromsø her =) usikker på terminen, men snart 9 uke sia testen blei positiv, så e vel på 2. trimester æ høre hjemme vil æ tru... : )

Skrevet

Hiv mæ på her, opprinnelig Harstadværing som æ e :-D

Men har fløtta fra det kalde nord :-)

Skrevet

Heisann heisann..

Fra Harstad her å.. Æ e i uke 26 nu, har termin i starten av juli.. Så eljaxon.. kanskje vi treffes på føden!! :)

Må bære si at æ misunne dæ turen te Happaranda!!! Skulle gjerne vært der, men æ kan ikkje si 8t i bil hver vei friste akkurat nu.. :)

God tur!!

Skrevet

Tittei =)

Tromsø her! Termin i slutten av august...

Skrevet

sommerbaby09, e d din første også?? Skal du på sv.skapskurs gjenna helsestasjon?

Kommer sikkert til å bruke mer enn 8 tima.. Tar oss god tid me mange stopp, så går d bra:)

Skrevet

Ja æ har nu meldt interesse te jordmora, så æ regne med d bli svangerskapskurs ja.. :)

Skrevet

Ehhh glemte nu helt av å svare på det første.. ja det e min første! :)

De si nu at det bli en gutt.. :)

Skrevet

Da sees vi sikkert der åsså:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...