mini and me Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Finner ut at jeg har termin 30 nov og 2 des på norske terminkalkuloatorer. Hva regner fast legene etter.... Takk for svar..
AdrenaLine Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Riksen "opererer" med 40 uker og 2 dager og det blir vel da 282 dager? Jeg trodde først at Barn i magen sin var feil og at legen og gynekologen min hadde rett, men barn i magen bruker samme som riksen. Legen og gynekologen min brukte den gamle "Negels regel" ble jeg fortalt på riksen... Håper dette oppklarte litt.
Mamma_til_isabella Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 Første dag av siste blødning + 7 dager og minus 3 mnd... Feks har du siste blødning 1 januar legger du på 7 dager og får 8.Og trekker fra 3 mnd da blir terminen 8 oktober
Beate og lille snuppelure:-) Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 Så sprøtt at du spurte om akkurat dette nå! Jeg lurte på det samme og tenkte å skrive et innlegg og spørre om det samme. Jeg skrev nemlig inn termin her som var 40 uker etter første dag i siste mens. Men når jeg logger meg på, så skifter jeg uke to dager før jeg tenker selv at jeg skifter. Så da må jeg legge til to dager i terminberegningen min. Synes også jeg har hørt 40 uker + 2 dager.
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 23. mars 2009 #5 Skrevet 23. mars 2009 Så pussig at det var spurt om dette.. satt akkurat å lurte på det samme:) Et sted stod det 24. november og et annet stod det 26. november.. Hadde litt rar syklus sist.. så er vel egenlig litt usikker uansett. Seneste termin blir 1. desmber. Uansett baby til jul hvis spiren sitter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå