Sporty mamma Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Har hatt lange kynnere i dag.Er i uke 28. De ha vart i opp til 3 kvarter og magen føles spent og hard nesten konstant. Noen andre som har opplevd dette? Kynnerne er ikke vonde, har ikke nedpressfølse eller noe ubehag sånn sett.Magen er bare stein hard og det er jo litt ubehagelig. Noe tips? Kjenner liv.
april 06;) + mai 09* Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Mange som har kynnere, det er helt normalt. Jeg har hatt kynnere i begge svangerskapene mine. Som du selv sier, skal de ikke være skikkelig vonde, og ikke gå over til regelmessige rier, dvs kortere intervaller alla 30 sek- 90 sek per tiende minutt. Jeg får av og til rier, men de går heldigvis over av seg selv. Jeg vet godt når jeg har rier og når jeg har kynnere, riene kommer i tak og er vonde (mensensmerter). legg deg gjerne ned om du får regelmessige kynnere, eller ta et varmt bad. Ta det opp med jordmor, stress kan fremkalle kynnere og mange blir derfor delvis/ helt sykemeldt.
Sporty mamma Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2009 Har hatt mye kynnere, men ikke så lange.Er andre gangs fødende så stresser meg ikke opp for dette, men skal prøve og legge meg litt nedpå så får vi se.Lettere og få til det nå når guttungen er i seng :-) Takk for tips :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå