Trønderpia Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Noen som vet? Og hvor kan man evt. få kjøpt dette? Lillegutt vil plutselig ikke ta flaska lenger.. :-(
Idun<3tosmå<3 Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Har ikke sett det noen plass. Men på vanlig matbutikk får du kjøpt avent sin 6mnd kopp. Den er dryppefri og de fleste unger tar den.
trolla <3 <3 Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 Har ingen egen erf. men fikk tips om en fra tupperware med silikonlokk som er sølefri. Har kjøpt den selv, men ikke tatt i bruk enda:) Ungene til mine veninner har brukt denne fra ganske tili...
3xMamma :) Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 Ja, disse koppene er supre. Har ikke prøvd de på så små, men vil tro at det myke lokket gjør det enkelt for små barn å bruke den, så sant åpningen ikke er for stor. Etterhvert som de får tenner så har de en tendens til å bite den istykker, men siden de er veldig stødige kan de da etterhvert brukes uten lokk. Jeg skal definitivt bruke de igjen.
Snuppa & llillebror Skrevet 24. mars 2009 #5 Skrevet 24. mars 2009 Første koppen jeg kjøpte var Avent sin kopp fra 3 mnd, på Kiwi.
Trønderpia Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 24. mars 2009 Ok, takk for det!! :-) Litt usikker på om det finnes Kiwi-butikk her i Trondheim, men..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå