Gå til innhold

Grunner til at mensen ikke kommer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg gått 5 dager over og mensen har ikke kommet. Tok en test dagen etter at mensen skulle vært her og den var negativ. Er det andre grunner til at mensen kan la vente på seg. For 2 uker siden var det mye mas på jobben, men det har jo gått seg til. Har til vanlig en 30 dagers syklus, så nå er jeg på dag 35...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var stressa litt for to uker siden, men har ikke vært stressa på lenge. Og var ikke mye mer stressa sist enn jeg har vært før..

Skrevet

Undervekt eller underernæring kan være en grunn. Også stress som en annen her nevner, har opplevd det selv spesielt hvis jeg går og venter og venter på mensen.

 

Hvis du nettopp har begynt å være mye sammen med noen andre damer, kan det hende mensen din er forsinket fordi menstruasjonene deres synkroniseres.. Høres sært ut, men det er faktisk ganske vanlig.

 

Ellers er det vel visse medikamenter spille inn. Sjekk pakningsvedlegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...