Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir litt smårar, går rundt og kjenner på alt. I går hadde jeg mensmurringer- i dag litt stikkinger. Noen andre som kan dele noen erfaringer- hvor mye skal man kjenne så tidlig- forandringer fra dag til dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja si det. Er redd det er veldig individuelt, samt at vi er veldig tidlig ennå (jeg er dag 5). Tror ikke kroppen har omstilt seg ennå uansett hva som evt. har festet seg....men jeg vet ikke. Jeg har også litt stikkinger, men tror det er sårgroing fra uttaket. Måtte tiden til test gå fort!

Skrevet

Normalt sett går tiden fort, men disse 2 ukene er rene marerittet. Har hadt endel murringer igjen i kveld, men som du sier- alt er vel individuelt, så her må man vel bare smøre seg med tålmodighet.

Skrevet

Hei Lauren!

Jeg er på rugedag 6. Jeg har hatt en god del mensliknende murringer og vært veldig øm i magen, men er bedre nå. Kjenner fortsatt at jeg er litt sår i venstre eggstokk og har litt ømme bryster. Tenker at sårheten kommer av uttak, for meg var det ganske smertefullt.

Kan nok være lett å bli litt "smårar" i denne prosessen. Vi ønsker og håper så sterkt, og tiden snevres inn til å handle om "dag for dag", eller kanskje tom fra "dobesøk til dobesøk". I denne sammenhengen er jo 14 dager en evighet, før men vet om man er "videre". Uvant fordi tiden går jo sinnsykt fort ellers...I forkant har man jo også, eller i hvert fall jeg, ventet med spenning på antall egg, og kunne de befruktes.

Samboeren min tror jeg har blitt litt sprø som befinner meg her inne. Han opplever at jeg har blitt helt opphengt i denne prosessen, men er nok mest redd for at jeg skal bli veldig skuffet hvis det ikke blir en liten. Mens jeg på min min side opplever at det er støttende å vite at flere er i samme situasjon. Jeg prøver også å balansere med annen aktivetet så at tankene fanger noe annet, samt distansere meg følelsesmessig (ikke så lett).

Men det er nok bare å erkjenne at så lenge jeg venter vil fokuset mitt være den eventuelle spiren i magen.

Ja ja, noen refleksjoner fra meg...

Skrevet

Jeg er enig at det er støttende å chatte med andre her inne, noen som forstår hva du tenker og føler- så du ikke føler deg helt sprø.

Kjenner fremdeles litt i eggstokkene- men bedre dag for dag.

Snart ferdig med rd 4- dette går unna. Begynner å bli litt nervøs for å ta mine dobesøk- men kan ikke gjøre så mye enn å bare håpe på det beste.

Vi får bare fortsette å støtte hverandre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...