Gjest Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 "Det er for mye sand på stranda" "Det er urettferdig at vi som er engelske skal måtte bruke 9 timer i fly hjem fra Jamaica når amerikanerne bare bruker 3!" "Det var fisk i sjøen" "RayBan brillene til 5 euro var fake!!!!" Og flere slike gullkorn; http://www.aftenposten.no/reise/nyheter/article2991878.ece
tante grusom master of law Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 Ja, eg leste det tidligere idag. Helt utrolig. Man tror nesten ikke folk kan være så dumme.
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 Herregud...jeg ble skikkelig flau av å lese dette, er det virkelig mulig å være så dum ?1!?
frk Nilsen Skrevet 23. mars 2009 #5 Skrevet 23. mars 2009 Hoho! Jeg så et klipp fra den svenske charterfeber der det var ei skikkelig blond dame med mann (meget blond han og) og barn som klagde på at det var bare et rom på dobbeltrommet de hadde bestilt. De mente at det burde opplyses om det! De mente klart og tydelig at dobbeltrom betyr to rom. Ikke dobbelseng....
du og jeg og vi to Skrevet 23. mars 2009 #6 Skrevet 23. mars 2009 Åjoda det er mulig, jeg har en venn som har jobbet i et reisebyrå og han kan bekrefte at det finnes fantastisk mye rare og mindre glupe mennesker der ute;)
Himmel og hav Skrevet 23. mars 2009 #8 Skrevet 23. mars 2009 :-D Jeg husker jeg hørte noen fra Hurtigruta fortalte at de hadde fått en klage på uriktig reklame fra to amerikanske turister. De hadde reist for å se midnattssola, men hadde følt seg grundig lurt, for det var jo bare den samme sola som var oppe om natta, og ikke en helt annen sol...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå