Gå til innhold

Ul hos Heggelund i Lillestrøm..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må man ha en veldig god grunn for og få en ul undersøkelse hos han??

Har vært hos han 2 ganger tidligere, da hadde jeg en medisinsk grunn for og komme.

Nå vil jeg ha ul fordi jeg vil se at alt er bra en gang til, forsikre meg om kjønnet og bare se lille.

Kan jo dra på 3d også, er bare så dyrt. Så er jeg ikke sikker på om jeg vil ha 3d, da ser man jo så mye.. Hmmm..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei tror ikke det. Han er jo privat og du betaler for det. Nå slipper du jo unna med 100,- og;)

Jeg bestilte time der til uke 12. For å sjekke nakkefold og sånn. Men Tror ike jeg sa noe om det da jeg bestilte og ba han sjekke det mens han holdt på.

Hvorfor vil du ikke se "så mye"?

Og er ikke sikkert du får bekreftet kjønn da...

Hvilken uke er du i?

Skrevet

Hmm, kanskje jeg bare skal ta en tlf og høre da. Følte liksom at jeg måtte ha en medisinsk grunn.. :)

Er ikke det at jeg ikke vil se "så mye", men føler ikke at jeg har et stort behov for det. Vil jo selvfølgelig gjerne se lille, men kan jeg heller bruke de 1200 kr på noe annet fornuftig til bebisen.

Nei har jo aldri en garanti for og få vite kjønnet.. Men er verdt et forsøk.. :) Var på 3 ul med storebroren før vi fikk det bekreftet.. :) He he

Jeg er 21 uker på vei nå.. :) Du??

Skrevet

Jeg skal på 3D. Er en del penger ja, men få angrer og er nå for sent å angre etterpå:) Er jo en luksusgreie egentlig, men jeg synes det er utrolig fasinerende jeg da. Og nå er det siste gangen jeg er gravid og så da...

Var på det med forrige, stor opplevelse. Men vi gjorde en heldag av det. Dro til Tønsberg, 3D, spiste på brygga og kosa oss masse.

Nå er det to stk der inne så blir gøy å se de i 3D!

Jeg er i uke 14. (ser ut som uke 25 minst!!) Hegglund pleier være flink til å se kjønn:) Men han sier sjelden sikkert altså, Ikke sånn 99% heller.

Nå var vi der i uke 12 og mens han holdt på spurte jeg, men nei...det kunne han ikke se og tidlig og bla bla. Så etterpå da vi satt å snakket sa han plutselig det ene er nok en gutt da..hehe. Men altså han ville ikke malt rommet etter det han sa nå da men...de sier jo sjelden noe om de ikke ser det rimelig greit.

Har ord. 4/5-håper se kjønn da:)

Skrevet

Hei, jeg bruker Heggelund som gyn i utgangspunktet. Så er hos han på kontroll ca 1 gang i året. Nå når jeg ble gravid bestilte jeg time i uke 8 pga småblødning. Han lurte da på om jeg ville ha ny time i uke 12-13. Så det fikk jeg. Jeg tenkte ikke på at han hadde planer om å sjekke nakkefold før rett før den timen, ble litt i tvil om jeg ville vite da. Men gikk nå på timen og fikk bekreftet at alt så ok ut. Er i uke 23+5 og alt er fint med jenta i magen. Heggelund ville ikke si noe om kjønn i uke 13+.. han mente det var for tidlig å se kjønn. MEN jeg tror altså ikke du trenger noen medisinsk grunn for å få ul-time der. :)

Skrevet

Molait: Så spennende med 2.. :) :) Gratulerer.. Er jo ikke rart du føler deg i uke 25 da.. Det er jo helt normalt.. :) Det blir jo sikkert morsomt og se på 3d.. :)

Lykke til på ord. ul.. :) Håper dere får vite kjønnene da.. :) :)

Tror aldri jeg vil angre om jeg drar på 3d, men vi får se hva vi gjør.. :) Prøver meg hos heggelund en gang til, om jeg er like i tvil etter det så vurderer vi 3d på nytt.. :)

Har jo selvfølgelig litt lyst også, men er så i tvil.

2jenter-og nr3 blir også jente: Takk, da prøver jeg meg en gang til hos han.. :) Så godt alt var bra med lille jenta i magen din.. :) :)

Skrevet

hei=) hvor mye koster UL hos Heggelund??

Skrevet

Den koster kr 100,- så lenge man er gravid. :) I alle fall det jeg betalte begge gangene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...