Gå til innhold

Hvilken film har dere grinet mest til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pleier ikke å gråte til filmer, men da jeg så The bridges of madison county igår så gråt jeg som aldri før! For en film!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke av noen film.... men ikke le nå da....men av Lille sander har gjort inntrykk noen ganger og selvfølgelig da alle mammaene kom hjem til sine kjære.... Aldri felt en tåren for noe på tv før. Jeg er jo helt pling i bollen. (film er film, men en ekte unges følelser er ekte de)

Skrevet

Jeg har vel sjelden grått så mye som til "Lilja 4Ever" og "Si at du elsker meg" (svensk). Jeg mener også at det rant en del tårer til "The Evening"...

Skrevet

Ikke av film, men jeg gråt så det Glomma var på tur til ny storflom for noen år siden da jeg satt og så på serien "Kalde føtter" som gikk på nrk2 leeenge. Britisk serie, tre engelske par...hun som spilte Emily (britiske kjæresten til Ross i Friends) var en av hovedrolleinnehaverne.

Vel..hun og kjæresten hadde akkurat fått barn..og så ble hun drept i en ulykke. Livet gikk smått om sen videre, men en dag (i serien) så satt han og så på sønnen sin - som plutselig krabbet..og han (kjæresten) ropte liksom etter hun Emily-dama (tror hun het Rachel faktisk)...litt sånn "aaah, se Rach' - han krabber!!!!"

...............og så var hun jo ikke der!!!!! *tuuuuuuuuuuuuuuuuute*

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Titanic. Har snart sett filmen 100 ganger, og gråter nesten hver gang.

A walk to remember - herregud for en trist film!

The notebook - måtte grine litt på slutten der ja...

Prøver å manne meg opp til å se Schindlers liste, men kommer vel til å grine meg ihjel...

Skrevet

Elsker deg for evig, dansk film om kjærlighet. Griner masse da ja;)

Skrevet

Pay it forward......

Skrevet

oooo, ja, også Schindlers liste...og den er jo i tillegg sann..

Skrevet

Sauen:

Schindlers LIste er kjempe tung og da gråter du nok nesten garantert.....*sukk*

er en del filmer jeg ikke takelr å se, fordi jeg gråter og gråter og gråter...

the notebook: på slutten*grine*

The green mile...herlighet den er forferdelig!

Kan vel fortsette i evigheter:P

ikke å glemme:

Hestehviskeren/The Horse Whisperer er også en av de...

Skrevet

som vårmamma08 sa, så har jeg grått mye til "da damene dro" jeg også... hehe

Og en gang etter en uke på hyttetur med svigers, var da utrolig sliten, så vi på Istid 2 og jeg tror jeg gråt rundt 10 ganger!

Blir mobbet av mannen enda...

Skrevet

Griner av nesten alt på film jeg..men den filmen som jeg ser gang på gang til tross for at jeg blir helt oppløst i tårer er UpTownGirls!

Skrevet

PS i love you.

Gråt gjennom hele filmen

Skrevet

den grønne mil

ladder 49...da satt jeg å hulka i kinosalen.

Skrevet

Moulin rouge ! Gråter hver gang jeg ser den ..

Skrevet

Så morsomt å se hva som beveger folk! Men er det ingen som griner til bridges of madison county altså?

Skrevet

Jo, jeg griner til Bridges of Madison County! Spesielt den scenen hvor de sitter i bilen og han er bak dem, og hun nesten åpner døra og løper... Buhuuuuu!

Skrevet

Jaaaa, ikke sant! Og når han står og ser på henne i regnet, når hun sitter i bilen! Tuuuuuuuteeeee!

Skrevet

Jeg har aldri grått så mye av en film som da jeg så Titanic på kino! Jeg og venninna mi turte nesten ikke vise oss etterpå - vi var i verste fjortisalder og synes det var verdens mest fantastiske, og triste film;)

Skrevet

Uff, griner til det meste egentlig.. Men jo, jeg tuta også da jeg så broene over madison county ;-(

Også gråt jeg som en unge da jeg så The Green Mile..

Samme med La Vita e bella, snufs..

Den siste jeg grein av var Slumdog Millionaire.. Hulk :( Den filmen var sterk!!

Skrevet

Jeg griner til mange filmer jeg....:/

Men den ene som jeg griner like mye av hver gang jeg ser den er...

I gorillaens rike

Skrevet

Requiem for a dream.

Første gangen jeg så den filmen ble jeg helt satt ut. Synes det var kjempe sterk. Hulka og gråt nesten en time etter jeg hadde gått ut av kino salen.

Skrevet

"Boys don`t cry" med Hilary Swank.

Den er så forferdelig trist, og vissheten om at den er basert på en sann historie gjorde den innmari sterk. Fortjente oscaren hun fikk for den!

Skrevet

Er egentlig ikke en film-griner, men Titanic, Schindlers liste, Gladiatoren og Livet er herlig gråt jeg da jeg så...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...