Gå til innhold

JAAAAA!!!!! jippi JAAAAAAAAAA!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ultralyden i dag gikk kjempe fint:) var en liten krabat på 2,5cm i magen fikk ny termin 26 oktober (min mors bursdag)

ååå jeg er så glad:) den beveget både armer og ben og hjerte slo som bare det, jeg er sååååå glad nå:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at alt stod bra til med minien, deilig følelse. Oi det er min bursdag også:) Gleder meg til min ul 1 april.

Skrevet

Åååååh så herlig! Gratulerer, Leandermamma! Nydelige nyheter :) Nå ble jeg glad!

Skrevet

Gratulerer Leandermamma;-)

vi møtes igjen... hehe

jeg har også termin i slutten av oktober...

så kjekt!!;_)

Skrevet

Gratulerer! så gøy!!!!!!

hvor lang er du på vei?

Skrevet

Åååååh gratulerer så kooooselig :):):):) Spennende spennende ! Skal på ny ultralyd 2 april jeg, spennende !

Skrevet

jeg er 9+3 i dag:) var helt merkelig å se lille mini på skjermen i går, men ufattelig deilig.. han gynekologen vi var hos var same som oppdagen MA sist, og han var veeeldig positiv og kjempe glad på våre veiene, virkelig godt når leger engasjerer seg så mye=)

hvor langt er du på vei lillemor??

lykke til med ul dere andre, håper virkelig dere får like gode nyheter som jeg fikk.. ååå dette er så fantastisk=)

Skrevet

Så flott:) Glad på dine vegne:)

Skrevet

Gratulerer! Så utrolig deilig!

Jeg skal på ultralyd i morgen, da er jeg 11+6 og er ufattelig nervøs...

Skrevet

jeg forstår virkelig den nervøsiteten håp om oktober, jeg var skikkelig nervøs, akkurat som jeg skulle gå opp til eksamen, helt syk følelse, viste ikke hva jeg kom til å se eller ikke, men var utrolig godt med en bekreftelse på at alt var bra...

lykke til til deg

Skrevet

Jeg er 6-3 eller noe sånt. var på tidlig ul for en uke siden bare for å sjekke at spiren lå i livmoren og ikke utenfor (har hatt en graviditet utenfor livmoren..). og spiren lå midt i livmoren!! det var utrolig deilig.

skal tilbake neste torsdag også, da skal de sjekke om hjertet slår og sånt. er veldig spent! Men har begynt å bli litt mer positiv nå egentlig. Frem til nå har jeg bare vært fryktelig nervøs for at det skal gå galt ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...