Elvegris Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Har blitt kjempeforkjøla og veldig tett i nesa. Sliter med å sove om nettene. Er det sånn at jeg ikke kan bruke vanlig nesespray når jeg er gravid? Vet jeg kan bruke saltvannsspray, men føler det bare er å sprøyte nesa fullere enn den allerede er - uten at det hjelper på noe som helst. Alle råd mottas med takk - jeg er desperat!
Bellamora Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 Jeg er avhengig av nesespray og brukte det gjennom hele svangerskapet mitt. Det anbefales ikke , men jeg og barnet mitt tok ikke skade av det, og heller ikke andre jeg har sbakket med. Legen min sa at det er bedre å ta nesespray på kvelden enn at man ikke får sove. Det er viktig med god søvn og hvile. 64874626 91702481
Bellamora Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 der kom det med en hel masse tall ja, det var ikke akkurat meningen ...hehe
sjøsamen Skrevet 23. mars 2009 #5 Skrevet 23. mars 2009 Jeg har samme problem som deg, og sliter med at jeg er avhengig av nesespray. Har diskutert dette med flere leger og farmasøyter. Det er ikke slik at otrivin ikke skal brukes men zymelin kan brukes... alle disse type nesesprayer har samme virkestoffer. Det som er sagt er at man må begrense bruken av nesespray og helst bruke minst mulig.Så bruk vanlig nesespray du... og forsøk å ikke bruke det i mer enn 10 dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå